پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله 22 بهمن

نماينده ولی فقيه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربايجان شرقی به مناسبت سالروز حماسه ۲۲ بهمن پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۲۷۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 10February 2018

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله 22 بهمنبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماينده ولی فقيه در آذربایجان شرقی و «مجید خدابخش» استاندار آذربايجان شرقی به مناسبت سالروز حماسه ۲۲ بهمن  پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: یادآوری یوم الله ۲۲ بهمن؛ یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

اين حماسه در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی اسلام، آزادی و استقلال نقش بزرگی داشته است و مظهر اقتدار ملي و سر منشا عزم و اراده ملتی بود كه تصميم به رها شدن از زنجيرهاي ظلم و ستم ر‍‍ژيم طاغوت و استكبار و استعمار را داشته است،مقطعي از تاريخ که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دو هزار و 500 ساله راسرنگون نمود و ثابت كرد نداي «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است.

سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي امسال مصادف است با چهلمين سالروز قيام خونين مردم متدين ،انقلابي، ولايت مدار و هميشه در صحنه تبريز كه به عنوان پيش قراولان اين حماسه بزرگ و تاريخی نقش موثر و ارزنده‌ای در به ثمر رسيدن اين حركت ايفا نمودند ،از اين رو دهه فجر امسال براي مردم اين خطه از اهميت ويژه اي برخوردار بود.

انقلابی كه با رهبری و هدايت بزرگ مرد قرن حاضر حضرت امام خمينی (ره) و با بهره‌گيری از انديشه های ناب و رهايی بخش ايشان و با همراهي ملت بزرگ ايران، جهانيان را به شگفتی واداشت و الگو و مسيري جديد پيش روي ملت های دربند و ستم كشيده دنيا ترسيم نمود. انقلابی كه با تمام دشمنی ها و توطئه های بدخواهان نظام و انقلاب، با پيروی از منويات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف علمي، اقتصادي و فرهنگي به پيشرفت های خيره كننده‌ای دست يافته و همواره با همدلی و همراهی تمام آحاد ملت سرافراز خصوصا جوانان توانمند، انشاالله قله‌های افتخار، بالندگی و خودباوری را فتح خواهد کرد.

اينجانبان ضمن تبريک اين ايام فرخنده و ماندگار و با ادای احترام به ارواح پاک و مطهر شهيدان بزرگوار اين نظام مقدس، از خداوند سبحان می خواهيم توفيق پاسداشت خون شهدا و خدمتگزاری به ولی نعمتان و صاحبان اصلی اين انقلاب را با درک واقعی و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال به همه ما عنايت فرمايد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار