بیاینه سپاه خراسان رضوی به مناسبت دهه فجر؛

جمهوری اسلامی الگوی مردم سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد

سپاه پاسداران استان خراسان رضوی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ - 10February 2018

بیانیه///جمهوری اسلامی الگوی مردم سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آوردبه گزارش دفاع پرس از مشهد، سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: درود بر روح امام (ره) که الگوی جامع و کامل اندیشه دینی بود. آن بزرگ مردی که پنجره ­ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود.

عزیز سفر کرده ­ای که با اتکا بر وحی، اسلام و عقلانیت و با اتکا به آرا مردم نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد. نظامی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی و با اتحاد کلمه و وحدت ملی، کشور را از عقب ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم و جریان پوچ­ گرایی لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

سلام خدا بر ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم­ ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را به جهانیان آموختند و علی‌رغم تلاش دشمنان قسم خورده نظام مقدس­ مان که برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ توطئه، فتنه آفرینی، بحران‌سازی، دسیسه، نیرنگ، ترفند و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه­ی براندازی دریغ نکردند، با استعانت از قدرت الهی و تلاش مستمر در تقویت عرصه­ های مادی و معنوی، انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی - ایرانی از پیشرفت را در عرصه­‌های مختلف محقق ساختند.

شکست­ های زنجیره‌­ای آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان اروپایی و منطقه­‌ای واشنگتن و تل­ آویو در عرصه­ جنگ ­های نیابتی و تروریسم تکفیری که بر خلاف آرمان و اراده آنها رقم خورده است یادآور این واقعیت انکار ناپذیر است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول و بلا منازع غرب آسیا هرگز مرعوب فتنه ­های متکثر و گسترده گرگ­ ها و اهریمنان غربی نخواهد شد و با صیانت از استقلال همه جانبه کشور اجازه نزدیکی دشمن به دروازه‌های اقتدار دفاعی و توان بازدارنده موشکی و تضعیف سپر امنیت و دفاع ملی خود را نخواهد داد.

در پایان سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با پاسداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای عرصه‌ امنیت و خدمت در کشور و گرامی‌داشت یاد و میراث جاودان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران از آحاد و اقشار مختلف ایرانیان انقلابی و زمان شناس برای شرکت پرشور در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار