وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

امروز ایران اسلامی پایه امنیت در منطقه است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز ایران اسلامی پایه امنیت در منطقه است و اجازه نمی‌دهیم آمریکا منطقه را اداره کند.
کد خبر: ۲۷۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 11February 2018

امروز ایران اسلامی پایه امنیت در منطقه استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع مردم ساری با بیان اینکه مازندران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و اسلام بوده‌اند، اظهار داشت: حضور نسل‌های متفاوت از دهه‌های مختلف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور است.

وی با بیان اینکه فراموش نمی کنیم که چرا انقلاب کردیم، ادامه داد: ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و بی شرمانه عده‌ای می‌گویند نباید جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرفت و حضور حماسی در ۲۲ بهمن، تودهنی به دشمنان است که فکر می‌کنند ارتباط بین نسلی با انقلاب حذف شده است.

این مقام مسئول در دولت دوازدهم با تاکید بر اینکه مسیر ما در انقلاب مسیر و حرکت اصلی بوده است، افزود: برخی‌‌ها می‌خواهند نشان بدهند که انقلاب پروژه بوده است در حالی که انقلاب اسلامی یک سنت و حرکت بوده، زیرا براساس قوانین طبیعی ادامه حضور رژیم شاه دیگر ممکن نبود.

ربیعی به استراتژی دو ستونه آمریکا در امنیت منطقه در رژیم قبل اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی پایه امنیت در منطقه است و اجازه نمی دهیم آمریکا منطقه را اداره کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اظهار اینکه غم و رنج مردم را درک می‌کنیم و صورت مسئله‌ای را پاک نمی‌کنیم بیان داشت: ما آماده جهش بزرگ هستیم و پخش ناامیدی، بزرگترین خیانت در کشور است.

وی با بیان اینکه امروز ما شخصیت جهانی پیدا کرده‌ایم افزود: ما با کمک هم در سایه عقلانیت، سختکوشی و مدارا قادر به حل مسائل خواهیم بود.

این مسئول با اظهار اینکه اقتصاد کوچک شده، واقعیت جامعه است گفت: ایران اسلامی در استراتژی چند ستونه با هیچ قدرتی نیست و می‌خواهد روی پای خود بایستد.

وزیر تعاون از پیش‌بینی 72 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در کشور خبر داد و گفت: 330 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی در استان مازندران درنظر گرفته شده و در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در مزیت‌های مختلف پیش بینی شده است.

ربیعی با تاکید بر اینکه مازندران از مسافرگردی باید به گردشگری تبدیل شود گفت: بیش از 2 هزار طرح و پروژه در استان مازندران اجرا شده و باید اقتصاد خودر ا بزرگتر کنیم.

وی با بیان اینکه بیکاری دغدغه است، دو برنامه محدودکردن فقر مطلق و فراگیرکردن اشتغال خرد از برنامه های دولت برشمرد و گفت: باید به متن اول انقلاب برگردیم زیرا استقلال، آزادی و اسلامیت و جمهوریت رکن تداوم انقلاب اسلامی است.

وزیر تعاون با عنوان اینکه مازندران از استان های مهم کشور به شمار می‌رود تصریح کرد: مطمئن هستم وضع ما سال به سال بهتر می‌ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها