مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

نسل جوان کتاب‌های فساد رژیم پهلوی را بخوانند/ اعتراض امام خمینی به بردگی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: به جوانان توصیه می‌کنم کتاب‌های فساد رژیم منحوس پهلوی را بخوانند که اگر نسبت به فساد رژیم پهلوی معرفت پیدا نکنیم قدر نعمت این انقلاب را نمی‌دانیم.
کد خبر: ۲۷۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 11February 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین ظهر امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج با بیان اینکه مقطع کنونی انقلاب اسلامی یک مقطع حساس است، اظهار داشت: در 40 سال گذشته یک مسیر پر از رنج و مشقت را طی کردیم و امروزه به آزادی، استقلال، کرامت اسلامی و حرکت در راه پیشرفت رسیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: نسل جوان امروز ما باید بدانند که رژیم منحوس پهلوی سرتا پای آن پر از فساد، استبداد و دیکتاتوری بود، به جوانان توصیه می‌کنم کتاب‌های فساد این رژیم را بخوانند که اگر نسبت به فساد رژیم پهلوی معرفت پیدا نکنیم قدر نعمت این انقلاب را نمی‌دانیم.

تویسرکانی بیان کرد: رضا خان یک انسان بی‌سواد بود و قبل از فرماندهی ارتش ایران مالک یک قطعه زمین نبود، اما در سال 1299 با کودتای انگلیس فرمانده ارتش ایران شد و به یکی از بزرگ‌ترین مالکان در کشور تبدیل شد و 2 هزار ملک 6 دانگ در اموال وی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی را به خاطر یک سخنرانی تبعید کردند، گفت: اعتراض امام به بردگی ملت ایران بود، امام در 6 آبان 43 به شاه اعتراض کرد که تو حق نداری سند بردگی و اسارت ملت ایران را امضا کنی، آمریکایی‌ها هم در حمایت از شاه، امام را به ترکیه تبعید کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دعوای مردم و عشایر با رژیم پهلوی بر سر استقلال بود، ابراز کرد: امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان بوده و همه دستگاه‌های سیاسی جهان به این مهم اذعان دارند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه ملت ایران در این راه حدود ۳۰۰ هزار شهید،  ۵۰۰ هزار جانباز و ۵۰ هزار آزاده تقدیم انقلاب کردند، افزود: ملت ما به گذشته خود که دست استکبار را قطع کردند می‌بالند و در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور گام برمی‌دارند.

تویسرکانی با بیان اینکه دشمنان توان دیدن حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را ندارند، گفت: آینده کشور و ملت ایران بسیار درخشان است و این مردم با زمینه‌سازی ظهور، جهان را پر از عدل و داد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اشرافی‌گری و فساد بین مسئولین وجود دارد ولی گسترده نیست، گفت: هزاران مسئول در حوزه‌های مختلف نوکری مردم را می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها