مولوی سلامی:

«سپاه پاسداران» ستون فقرات انقلاب اسلامی است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همیشه گفتم و تکرار کردم که جایگاه سپاه پاسداران در نظام، ستون فقرات نظام است چرا که با وجود سپاه انقلاب حفظ شد.
کد خبر: ۲۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ - 13February 2018

«سپاه پاسداران» ستون فقرات انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مولوی نظیر احمد سلامی در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده نیروی زمینی سپاه و شماری از فرماندهان نظامی عالی‌رتبه در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران در کمربند امنیت و جزیره امن منطقه زندگی می‌کنند، اظهار داشت: دستیابی به این امنیت به دلایل مختلفی است نخستین مؤلفه آن نظامی مبتنی بر موازین دینی است، در واقع نظام مبتنی بر موازین دینی مدیریت می‌شود و تعامل با دوستان داخلی و خارجی نیز بر موازین اصول دین است.

وی وجود رهبر انقلاب اسلامی را از دیگر مؤلفه‌های تأمین‌کننده امنیت در کشور برشمرد و گفت: راهبری‌ها و فرمایش‌های مقام معظم رهبری نیز ازجمله مؤلفه‌های دست‌یابی به امنیت فعلی کشور است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعامل خوب مسئولان با مردم، مردم با مسئولان و شهادت شهدای گران‌قدر و خون ریخته شهدای عزیز از بزرگترین ثمره‌های این امنیت است. از سوئی دیگر جان‌نثاری نیروهای مسلح در تمام بخش‌ها به‌ویژه سپاه پاسداران از دیگر مؤلفه‌های امنیت در کشور است، همیشه گفتم و تکرار کردم که جایگاه سپاه در نظام، ستون فقرات نظام است، چون با وجود سپاه، انقلاب حفظ شد.

مولوی سلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه از مردم منطقه تجلیل کردند، عنوان کرد: مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان مردمی پایبند، متعهد و علاقه‌مند به نظام هستند که مصادیق زیادی در آن است، حضور حداکثری در انتخابات یکی از این مصادیق است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در تمام انتخابات گذشته مردم سیستان و بلوچستان بیشترین مشارکت در انتخابات را داشته یا حداقل مساوی برخی استان‌های دیگر بودند ولی هیچ‌گاه میزان مشارکت استان کمتر از سایر استان‌ها نبوده است.

وی در ادامه به موقعیت جغرافیایی استان در کنار کشورهای پاکستان و افغانستان اشاره کرد و گفت: سیستان و بلوچستان با دو کشوری که هیچ‌وقت ثبات نداشتند، همسایه است که گاهی خرده شرارت‌هایی انجام می‌شود که همه این‌ها دسیسه استکبار و آمریکا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها