مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید 6 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در خرمشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 17February 2018

بازدید بیش از 6000 گردشگر خارجی از موزه دفاع مقدس خرمشهرسرهنگ «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با دفاع پرس از خوزستان اظهار داشت: تاکنون 6 هزار گردشگر خارجی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس در خرمشهر بازدید کردند.

وی افزود: بواسطه شرایط گردشگری منطقه‌ و وجود منطقه آزاد اروند، همچنین حضور گسترده توریست‌ها و گردشگران خارجی، تاکنون افتخار میزبانی از 6 هزار مهمان خارجی را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته‌ایم‌.

جنعانی ادامه داد: اکثر این گردشگران از کشورهای اتحادیه اروپا (منجمله ایتالیا، آلمان و...)، چین، آمریکا و استرالیا بوده‌اند و با کنجکاوی فراوان و دقت نظر بالا نسبت به محتوای مرکز فرهنگی دفاع مقدس پرسش‌گری و بازدید کردند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از انجام برنامه‌های جدید مدنظر برای راهیان نور و گردشگران خارجی در ایام پیش رو خبر داد و گفت: با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها وادارات منطقه، قصد داریم که نسبت به تجهیز محتوا و فضای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، اقدامات مفیدی را به انجام برسانیم تا بتوانیم میزبان بهتر و شایسته‌تری برای بازدید کنندگان از این مرکز باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار