ابطحی:

مردم مکلفند در مقابل رفتارهای مذبوحانه برخی مسئولان ایستادگی کنند

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: مردم تکلیف دارند در مقابل رفتارهای مذبوحانه برخی مسئولان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۲۷۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 17February 2018

مردم مکلف‌اند درمقابل رفتارهای مذبوحانه و خیانت‌کارانه ایستادگی کنندبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، امروز «سیدمحمد صادق ابطحی» مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) در مراسم استقبال از پیکر 35 شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان ضمن درود بر روح شهدا و ایثارگران اظهار داشت: خداوند در قرآن از شهدا به شیوه های مختلف و زیادی تجلیل کرده و گفته کسانی که در راه خدا کشته شدند را مرده نپندارید چرا که آنها زنده ‌اند و در نزد خدا روزی میخورند و شما این موضوع را درک نخواهید کرد.

وی با اشاره به وظیفه ما در مقابل شهدا تصریح کرددفاع از نظام، اسلام و اطاعت از  امام راحل و رهبر، حفظ امنیت کشور وظیفه ما است و  شهدایی کردند که بیش از 30 سال پیکرشان در عراق مانده بود و اکنون بازگشته است بیشترین جانفشانی را در این مسیر داشتند.

ابطحی با بیان اینکه شهدا مانند گلهایی هستند که هرجا وارد شوند فضای آنجا را معطر میکنند، افزود: امروزه برخی تلاش می‌کنند یاد و نام شهدا به فراموشی سپرده شود لیکن احیای نام شهدا و تجلیل از خانواده شهدا که یک وظیفه بزرگ است.

وی با تاکید بر استمرار بخشی به مسیر شهدا بیان داشت:  امروز دشمنان با همه وجود به میدان آمدند تا امنیت و ارزشهای این کشور که قریب به 4 دهه فداکاری و ایستادگی مردم به پای آن می‌گذرد را بگیرد و رهبر در دهه فجر فرمودند مردم سختیها را به جان میخرند اما تحمل فسادهای مختلف را ندارند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: مردم از مسئولین گلهمند هستند و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را باید پای نظام گذاشت نه به پای مسئولان چرا که مردم به رسم شهیدانشان برای لبیک به رهبرشان در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی درباره پیام شهدا به مردم عنوان کرد: شهدا برای از دست ندادن یک وجب از خاک کشور تا پای جان ایستادند اما متاسفانه امروز کسانی که در مراکز تصمیم گیری کشورمان حضور دارند به این مساله بیتوجه هستند.

ابطحی ادامه داد: در ایام دهه فجر یکی از نمایندگان مجلس در توییت خود گفت بهتر است با تغییر کاربری یکی از جزایرمان در خلیج فارس آن را به برادران اماراتیمان واگذار کرده و به شکل گازانبری اموال زیادی را به کشور وارد کنیم.

وی افزود: این رفتارها بوی خیانت به کشور میدهد و مردم تکلیف دارند در مقابل چنین حرکات مذبوحانهای ایستادگی کنند و نمایندگان باید با چنین افرادی برخورد کنند. باید دفاعیه‌هایی که در این مورد صادر شد را دید.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: اینکه جزایری که امنیت کشور ما راحفظ میکند را واگذار کنیم تا ثروتی را وارد کشور کنیم، بوی خیانت می دهد و طبق پیام شهدا باید درمقابل این حرکات ایستاد.

وی ادامه داد: یک نمونه از دستهای نفوذی در کشور، آن شبکه جاسوسی است که مسئولش دستگیر شد و مشخص شد یکی از سرحلقههای آنها یهودی است و شبکهای ساخته که 10 سال فعال است.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: مردم، شهید ندادند که اجازه دهند چنین خیانتکارانی در مراکز تصمیمگیری کشور ما حضور پیدا کنند، جاسوسانی که امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا برای آنها اشک تمساح میریزند و برخی در داخل این اشک تمساح را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز اطاعت از رهبری، ردگیری نکات و کدهای هدایتی ایشان و درخواست و پیگیری مطالبات رهبری از مسئولان به عنوان یک تکلیف بزرگ بر دوش همه ما گذاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار