مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

شهید «سلطانی» مظهر اخلاق نیکو و دینداری بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: شهید روحانی «غلامرضا سلطانی» مظهر اخلاق نیکو و دینداری بود.
کد خبر: ۲۷۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ - 17February 2018

شهید حجت الاسلام غلامرضا سلطانی مظهر اخلاق نیکو و دینداری بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، امروز اولین یادواره تخصصی نماینده محبوب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی شهید حجت‌الاسلام «غلامرضا سلطانی» در کرج برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در این یادواره ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: شهید روحانی «غلامرضا سلطانی» مظهر اخلاق نیکو و دینداری بود. وی در هنگام قضاوت در مورد محکومان نهایت عدالت و اصل کرامت انسانی را رعایت می‌کرد و تمام تلاشش در مورد مجرمین هدایت آن‌ها بود. بسیاری از مجرمین در دوران قضاوت ایشان متنبه شده و به دامن اجتماع بازگشتند.

سردار اسلامی افزود: شهید سلطانی مشوق جوانان در دوران دفاع مقدس جهت اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل بود و خود نیز همیشه پیشاپیش جوانان و رزمندگان وقت خود را صرف خدمت به اسلام و مسلمین می نمود.

در این مراسم که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و شهرداری کرج و با حضور خانواده شهید سلطانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان استانی برگزار شد، کتاب زندگی نامه این شهید بزرگوار به نام «در امتداد پرواز» که توسط انتشارات حنظله اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز به چاپ رسیده با دستان فرزند شهید رونمایی و به عنوان هدیه در بین مهمانان توزیع شد. این مجموعه خاطرات توسط مریم صمصامی جمع آوری و نگارش شده است.

پس از قرائت بخشی از خاطرات شهید سلطانی، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان قرارگاه نصرت با بیان اینکه امروز جوانان مدافع حرم در ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا (س) را سرمشق خود قرار داده‌اند، گفت: مدافعان حرم پیرو راه و رسم شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند و تحت رهبری مقام معظم رهبری در مقابل فتنه گرانی چون گروهک داعش با شجاعت ایستاده‌اند.

وی افزود: شهید سلطانی جزو نعمت هایی بود که خداوند وعده آن را در قرآن به مردم داده است. ایشان از مسئولانی بود که تجمیع صفات نیکویی چون دیانت، ولایتمداری، سیاست و تخصص بود و می شد به وی تکیه کرد.

در انتهای مراسم از نویسنده کتاب در امتداد پرواز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار