با صدور پیامی؛

امام جمعه «انار» مردم این شهر را به تشییع ۳ شهید گمنام دعوت کرد

حجت‌الاسلام «حسن منتظری» گفت: مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان «انار» با لبیک به فرمان رهبر بیدار و حکیم‌شان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با بیعت مجدد با روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، در مراسم تجدید میثاق و بیعت دوباره با لاله‌ها و کبوتر‌های اوج گرفته به دیار معشوق، شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۲۷۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ - 18February 2018

امام جمعه «انار» مردم این شهر را به تشییع ۳ شهید گمنام دعوت کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن منتظری» امام جمعه شهرستان «انار» به مناسبت ورود پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس به این شهرستان، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

(بسم رب الشهداء و الصدیقین)

«قالوا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَ ثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَ انصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ»

بار دیگر شهرستان انار، از قدوم مبارک و حضور سه شهید گمنام دفاع مقدس، عطرآگین و مترنم به ریاحین فردوس برین شده و بوی خوش شهدا و رزمندگان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در این شهر به مشام عاشقان ولایت و رهروان راه راستین شهدا می‌رسد.

مردم مؤمن و شهیدپرور شهرستان انار با لبیک به فرمان رهبر بیدار و حکیم‌شان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با بیعت مجدد با روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، در مراسم تجدید میثاق و بیعت دوباره با لاله‌ها و کبوتر‌های اوج گرفته به دیار معشوق، شرکت خواهند کرد و با حضور پرشور و چشمگیر خود در مراسم تشییع این شهیدان سرافراز، بار دیگر ولایتمداری و دلدادگی به راه مقدس آن‌ها را نشان داده و با استشمام عطر شهیدان راه حق، نفسی تازه در وجودشان وزیدن خواهد گرفت.

وعده ما:

وداع با شهدای گمنام دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و تشییع پیکر‌های نورانی آن‌ها صبح سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از حرم مطهر امامزاده محمدصالح (ع)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار