رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی خبر داد؛

دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی میزبان 2 شهید گمنام

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی گفت: مفتخریم که آرزوی چندین ساله دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان برای میزبانی از شهدای گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای استان تحقق می یابد.
کد خبر: ۲۷۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 18February 2018

آرزوی چندین ساله دانشگاهیان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برای تدفین شهدای گمنام تحقق یافت«غلامرضا کیانی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی و خشنودی از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این دانشگاه، اظهار داشت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشورمان مدیون و مرهون، خون پاک و مطهر شهدای والا‌مقام است.

وی افزود: قطعا معنویت حضور این عزیزان زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی پیام در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده بالاخص برای دانشجویان عزیز خواهد بود.

رئیس ستاد استقبال از شهدای گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، یادآور شد: مفتخریم که آرزوی چندین ساله دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برای میزبانی از شهدای گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تحقق می‌یابد.

کیانی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به شهدای والامقام افتخار بزرگی است و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تمام تلاش خود را در جهت هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم فراهم می آورد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکرهای مطهر 11 شهید گمنام روز دوشنبه 30 بهمن ماه ساعت 10 صبح از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز تشییع و پس از آن پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان منتقل و طی مراسمی تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار