امام جمعه شهرستان «شهربابک» خبر داد؛

آمادگی خودجوش مردم «شهربابک» برای استقبال و تشییع شهدای گمنام

حجت‌الاسلام «علی‌اصغر انصاری» گفت: مردم شهرستان «شهربابک» به صورت خودجوش شهر را آماده استقبال از ۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس کرده‌اند.
کد خبر: ۲۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 18February 2018

مردم شهربابک به صورت خودجوش فضای شهر را آماده استقبال از شهدا کردند

حجت‌الاسلام «علی‌اصغر انصاری» امام جمعه شهرستان «شهربابک» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان، اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه شهرستان «شهربابک» میزبان شهدای عزیزی است که مثل مادرشان حضرت زهر ا. (س) گمنام هستند و این از افتخاراتی است که در این ایام نصیب این شهرستان شده است.

وی به حال و هوا و مراسم استقبال از کاروان شهدا پرداخت و افزود: در آستانه ورود پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، جوانان با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فضا‌های تبلیغاتی، شوری معنوی و خاصی به شهر داده‌اند و آماده استقبال و میزبانی از این شهدای بزرگوار هستند.

حجت‌السلام انصاری با بیان این‌که اگر مقدمات استقبال توسط جوانان فراهم شود، شور و نشاط خاصی به آن‌ها می‌بخشد، افزود: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که خود شاهد دوران هشت سال دفاع مقدس نبوده‌اند، نیاز دارند که با رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و سیره شهدا آشنا شوند و این وظیفه ما است که زمینه را برای آن‌ها فراهم سازیم.

وی در ادامه به جزئیات مراسم استقبال از شهدا در این شهرستان پرداخت و گفت: امروز ۲۹ بهمن‌ماه پیکر مطهر ۱۴ شهید وارد شهرستان «شهربابک» می‌شود و این شهدای عزیز توسط مردم ولایت‌مدار این شهرستان از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی تشیع خواهند شد.

امام جمعه شهرستان «شهربابک» ادامه داد: مراسم وداع و شبی با شهدا نیز همراه با نماز مغرب و عشا و با روایت‌گری یادگاران دوران دفاع مقدس در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۸:۳۰ صبح پیکر مطهر یک شهید که مربوط به عملیات «رمضان» و ۱۸ ساله است، از مقابل سر در دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک به سمت محل تدفین توسط دانشجوایان این دانشگاه، تشییع خواهد شد.

حجت‌الاسلام انصاری به مراسم وداع در سه شهر «جوزم»، «خرسند» و «خاتوان آباد» از توابع این شهرستان اشاره کرد و گفت: عصر روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام به سمت شهر جوزم، ۲ شهید به سمت خرسند و پیکر مطهر ۲ شهید به سمت شهر خاتون آباد حرکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: مراسم وداع و شبی با شهدا همراه با نماز مغرب و عشا، به‌صورت همزمان در سه این شهر‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان «شهربابک» افزود: صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر‌های مطهر این شهدای بزرگوار در شهر‌های مذکور خاکسپاری خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار