استاد حوزه:

نباید اجازه دهیم حرمت ولایت فقیه در جامعه شکسته شود/ لزوم توجه به ترویج روحیه شهادت‌طلبی

استاد حوزه گفت: در حوادث اخیر دشمن به خط اول و مقدم جبهه ما یعنی ولایت فقیه حمله کرد و نباید اجازه دهیم حرمت ولایت شکسته شود.
کد خبر: ۲۷۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ - 20February 2018

نباید اجازه دهیم حرمت ولایت فقیه در جامعه شکسته شود/ لزوم توجه به ترویج روحیه شهادت طلبیبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ «مهدی گرجی» استاده حوزه در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در اصفهان اظهار داشت: افتخار نصیب همه ما شد تا بتوانیم در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا حضور پیدا کنیم.

استاد حوزه با بیان اینکه شما دعوت‌ شده شهدا برای حضور در این مراسم هستید، گفت: مراسم شهدا بابرکت هستند؛ شهادت فخر اولیا و آرزوی بزرگ انبیا، اولیا و ائمه معصومین (ع) بوده است.

وی بیان کرد: همه بزرگان در بهترین ساعات عبادات خود آرزوی شهادت می‌کردند و ما باید با توجه به این امر کاری کنیم که خروجی مجالس مذهبی ما در فاطمیه، محرم، صفر و اربعین باید عشق به شهادت باشد.

گرجی با بیان اینکه امام راحل فرمودند ملتی که شهادت داشته باشد اسارت ندارد، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را در مجالس دینی احیا کنید.

وی تعبد و توجه به عبادات را به‌عنوان توصیه دیگر بیان کرد و گفت: میدان‌های عملیات در دوران دفاع مقدس معطر به نماز شب و مناجات رزمندگان و شهدای ما بوده است.

گرجی با بیان اینکه شهدا همواره به پشتیبانی از ولایت‌ فقیه تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر دشمن به خط اول و مقدم جبهه ما یعنی ولایت فقیه حمله کرد نباید اجازه دهیم حرمت ولایت شکسته شود.

استاد حوزه تأکید کرد: آنچه انقلاب ما را پیروز کرد وحدت کلمه ما بود، اختلاف سم مهلکی برای ما است، نگذارید دشمن راه نفوذی به کشور و اندیشه ما پیدا کند.

وی با بیان اینکه آرمان‌های شهدا را ادامه دهید گفت: دشمنان قوت و صلابت ما را می‌بینند و نباید اجازه داد این دیدگاه شکسته شود، باید وحدت و اطاعت را بیشتر حفظ کرد تا بتوان آرمان‌های شهیدان را به جوانان آینده منتقل کرد.

حجت‌الاسلام گرجی شهدای مدافع حرم را نماد هویت اصیل ما بیان کرد، گفت: دست‌هایی در حال تلاش هستند تا کسی نامی از شهدای مدافع حرم حتی در منبرها به میان نیاورد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار