فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری قاتل مسلح در عملیات بامدادی پلیس آگاهی

با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، قاتل مسلح فراری در عملیات بامدادی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۲۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ - 14September 2014

دستگیری قاتل مسلح در عملیات بامدادی پلیس آگاهی

به گزارش دفاع پرس، سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع قتل جوانی بر اثر شلیک گلوله در شامگاه یازدهم شهریور ماه سال جاری در شهر زاهدان توسط فرد ناشناس، بلافاصله چند تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی، پایش میدانی و اقدامات تخصصی خود را به صورت گسترده جهت شناسایی فرد قاتل ادامه داده و پس از انجام تحقیقات گسترده خود، ردپاهایی از دخالت یکی از دوستان مقتول در پرونده را پیدا کردند.
 
رحیمی ادامه داد: این فرد که پس از وقوع قتل از منطقه متواری و در منزلی در اطراف شهر زاهدان مخفی شده بود با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هدفمند، بامداد امروز در مخفیگاهش دستگیر شد.
 
این مقام مسئول افزود: ماموران در بازرسی از این مخفیگاه یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات مربوطه و مواد مخدر کشف کرده و متهم را جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.
 
رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: این متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری بوده در ابتدا منکر انجام قتل شد ولی در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس و مواجهه با مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به انجام قتل دوست خود با استفاده از سلاح مکشوفه اعتراف کرد.
 
سردار رحیمی در خصوص انگیزه وقوع قتل خاطر نشان کرد: قاتل در تحقیقات پلیسی، هدف از انجام این قتل را اختلافات مالی گسترده با مقتول بیان داشت که پس ازپایان تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها