سردار نقدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فیلم‌ساز «وابسته به نظام» فیلم‌ساز مستقل از زورگویی بین‌المللی است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به عبارت ابراهیم حاتمی‌کیا مبنی بر اینکه من «فیلم‌ساز نظام هستم»، گفت: فیلم‌ساز وابسته به نظام، فیلم‌ساز مستقل از زورگویی بین المللی است.
کد خبر: ۲۸۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ - 22February 2018
پنج شنبه 4 اسفند منتشر شود/فیلم ساز وابسته عبارت خوبی استسردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، در خصوص بکار بردن عبارت «فیلم ساز وابسته به نظام» توسط حاتمی کیا، اظهار داشت: فیلم ساز وابسته به نظام عبارت خوبی است البته درست‌تر آن فیلم ساز وابسته به نظام غیر استکباری است، چون نظام جمهوری اسلامی ایران مستقل از چنین نظامی عمل می‌کند پس فیلم ساز وابسته به نظام، فیلم ساز مستقل از زورگویی بین المللی است.

وی افزود: البته این نکته را هم باید اذعان کرد که استکبار و آمریکا می‌خواهند در همه شئون، مدیریت در دستان خودشان باشد لذا هر کس از چارچوب مدیریت آمریکایی‌ها خارج شود، آن‌ها عصبانی می‌شوند و نسبت به آن حرکت منفی نشان می‌دهند؛ بنابراین در عرصه فیلم سازی نیز هم این گونه است.

سردار نقدی درباره حمایت معاونت فرهنگی سپاه از فیلم‌های ارزشی هم گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه کار‌های ستادی و سیاست گذاری را در خصوص فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد و کار‌های اجرایی برعهده سازمان بسیج مستضعفین است.

انتهای پیام/۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها