رحمانی فضلی:

دشمن بدنبال ناامن جلوه دادن ایران است/ توطئه‌های آمریکا ناشی از شکست‌های آنان از جبهه مقاومت است

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن بدنبال ناامن جلوه دادن ایران است، گفت: بخشی از توطئه‌هایی که امروز دشمن علیه نظام ما مرتکب می‌شود ناشی از کینه آنان به واسطه شکست و ضرب شستی که از نیروهای ما در مدت ۶ سال کمک مستشاری در یمن، عراق، سوریه و لبنان متحمل شدند.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 22February 2018

دشمن بدنبال ناامن جلوه دادن ایران است/ توطئه های آمریکا ناشی از شکستهای آنان از جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، رحمانی فضلی وزیر کشور باحضور در مراسم تشییع شهدای خیابان پاسداران با اشاره به مقام شامخ و جایگاه رفیع شهدا اظهار داشت: درود و سعادت همیشگی از آن افرادی است که جان خود را در مسیر الهی فدا کردند و شهادت را وسیله دیدار با خدا قرار دادند.

وی با بیان اینکه شهدا ذکر، اسوه و عاملان واقعی هستند، افزود: شهدا همه را به یاد خدا می اندازد و از غفلت ها جلوگیری می کنند، چراکه شهدا میزان و شاخص جدایی حق از باطل هستند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه نظام و ملت ما از اول انقلاب در مسیر هویت دینی، استقلال، عزت و غیرت گام برداشته است و جریان شیطان با اینها در تضاد است، از اینرو جنگ میان حق و باطل همواره بوده و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب تاکنون شاهد توطئه های مکرر دشمنان بوده ایم تصریح کرد بخشی از توطئه هایی که امروز دشمن علیه نظام ما مرتکب می شود ناشی از کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که به واسطه شکست و ضرب شستی که از نیروهای ما در مدت ۶ سال کمک مستشاری در یمن، عراق، سوریه و لبنان متحمل شدند.

وزیر کشور با بیان اینکه ما در جریان توطئه‌های دشمنان و ازنابشان هستیم به سلسله اقداماتی که در دی ماه توسط دشمنان نظام و انقلاب در سطح کشور انجام شد اشاره کر و گفت: دشمن با تحریک، تهییج و کمک ایادی‌اش به دنبال تضعیف و خدشه وارد کردن به نظام اسلامی بود و در این رابطه تلاش‌هایی نیز در سازمان ملل صورت داد که تمامی این توطئه‌ها با هوشیاری و  صبوری و حرکت در مسیر شهدا امام و رهبری معظم از بین رفت.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه همه این توطئه‌ها در راستای ناامن جلوه دادن ایران اسلامی به عنوان کانون ثبات و امنیت در ناامن‌ترین منطقه غرب آسیا است افزود: دشمن در نظر داشت تا با تجمع اقلیتی ناچیز و مظلوم نمایی، دیگر اقلیتهای جامعه را نیز با آنها همراه و هم‌نوا کند و از این طریق موج گسترده‌ای از تنش و نارضایتی را در جامعه ایجاد و فضای ناامنی را بوجود آورد که خوشبختانه با درایت، صبر و برخورد مناسب پلیس این پروژه با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به ماموریت‌های خطیر ناجا در سطوح مختلف کشور گفت: نیروی انتظامی امروز از لب مرز دریایی و خشکی گرفته تا جاده‌ها و مراکز شهر حضور دارد و به لحاظ وسعت عملیاتی بسیار گسترده و کلان عمل و کرده و در حوزه‌های مختلفی درایت و هوشمندی خود را به اثبات رسانده است و همانطوری که شاهد هستیم در هر ماه از سال نفراتی از این نیرو به شهادت می رسند.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه همه کسانی که در لباس مقدس نظامی و انتظامی و امنیتی هستند به نوعی منتظر شهادت‌تند،گفت: شهدای امروز ما در استمرار شهدای صدر اسلام هستند جراکه همگی با خدا تعهد بسته و با کینه و خشمی که از مستکبر و شیطان دارند با دشمنان خدا وارد جنگ و نزاع می‌شوند.

وی به حوادث دوشنبه شب اشاره و اظهار داشت: دشمنان این جریان را به گونه‌ای طراحی کردند که تا با تهدید و تهییج و ایجاد اغتشاش کانون جریان را به مرور در دیگر مناطق کشور گسترش دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه اطلاعات دقیقی مبنی بر کشته‌سازی جریان افراطیون در خیابان پاسداران به جهت تهییج افکار عمومی و افزایش انگیزه داشتیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تکیه بر عقلانیت، درایت، هوشیاری، احساس مسئولیت و صبر و حوصله اجازه تحقق این جریان را نداد.

وی با تاکید بر اینکه ما از همه گروه‌هایی که به دنبال ایجاد ناامنی و بحران هستند اطلاع داریم عنوان کرد: برخورد سریع و قاطع برای نیروی انتظامی مقتدر ما کاری ساده‌ و نه چندان دشوار است اما ما نمی‌خواستیم که امنیت مردم خدشه‌دار شود و از طرفی نگران بودیم که در صورت انجام عملیات، طرف مقابل اقدام به کشته‌سازی از درون خود نکنند.

 انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار