فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

5 هزار نفر از استان زنجان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یش‌بینی کرده‌ایم در نوروز امسال حدود 5 هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کنیم.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ - 22February 2018

پیروزی دفاع مقدس به راحتی به دست نیامده است/ 5 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می شوندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس (ویژه اردوهای راهیان نور) به خاطرات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس در زمستان انجام شده بود که می‌توان به عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر 8 و کربلای 5 اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امشب سالروز اجرای مرحله دوم‌ عملیات کربلای ‌5 است، خاطرنشان کرد: شب‌های عملیات، رزمندگان اسلام با تمام توان رزم می‌کردند و باید بدانیم پیروزی دفاع مقدس به راحتی به دست نیامده است.

سردار کرمی به لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: باید نسل جدید با خاطرات و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله آشنا شوند.

این مسئول با بیان اینکه امروزه دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به کشور حمله کرده است، اعلام کرد: چندین کانال فارسی زبان‌ ماهواره‌ای که اکثر آن‌ها متعلق به رژیم صهیونیستی و آمریکا است که به شکل شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

رئیس ستاد اجرایی راهیان نور استان زنجان با بیان اینکه در نوروز 96 حدود 4 هزار نفر به مناطق راهیان نور اعزام شدند، ابراز داشت: پیش‌بینی کرده‌ایم امسال حدود 5 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

سردار کرمی با بیان اینکه در نظر داریم سال آینده یک هزار و 610 نفر دانشجو را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم، تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش دانش‌آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام می شوند تا دانش‌آموزان با دوران دفاع مقدس ارتباط برقرار کنند.

فرمانده سپاه‌ انصارالمهدی (عج) استان‌ زنجان با بیان اینکه تکمیل اردوگاه جنوب نیاز به مساعدت‌های مالی استانداری زنجان دارد گفت: این اردوگاه می‌تواند مهمانان استان زنجان را به ظرفیت 600 تا 700 نفر در شب اسکان دهد.

سردار کرمی با بیان اینکه فرمانداران ستاد شهرستان‌های استان را راه‌اندازی کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی تا می‌توانند خودروی سبک و اتوبوس در اختیار کاروان های اعزامی بگذارند.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: صدا و سیما در پخش برنامه‌ها و مستقر کردن اکیپ مخصوص در ایام نوروز در سرزمین راهیان‌ نور به سپاه و برگزاری هرچه بهتر این طرح کمک می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان ‌زنجان در پایان عنوان کرد: نیروی انتظامی در بخش راهور و اداره‌کل اوقاف، ارشاد، میراث فرهنگی در بخش توزیع بسته‌های فرهنگی به طرح راهیان نور در نوروز 97 کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار