سردار لطفی خبر داد؛

کشف بی‌سابقه‌ترین محموله موادمحترقه در تهران

رییس پلیس امنیت تهران جزییات کشف بی‌سابقه‌ترین مواد محترقه در جنوب پایتخت را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۸۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 23February 2018

کشف بی سابقه ترین مواد محترقه در پایتخت/بیش از۵۵میلیون ترقه پیازی و آبشار کشف شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «علیرضا لطفی» در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس امنیت تهران در جریان تولید و ورود محموله بزرگ مواد محترقه در جنوب تهران قرار گرفتند. با بررسی های پلیسی مشخص شد فردی در روستای خانلق فشافویه مشغول تهیه این مواد برای روزهای پایانی سال است.

وی ادامه داد: سرانجام ساعت 16 روز گذشته ماموران این پلیس موفق شدند متهم را سوار یک دستگاه وانت پیکان شناسایی و دستگیر کنند. در بررسی خودرو متهم 24 میلیون و 750 هزار ترقه پیازی کشف شد.

به گفته رییس پلیس امنیت تهران، متهم در بازجویی‌های اولیه با اعلام اینکه مواد محترقه را برای روزهای پایانی سال و فروش در تهران آماده می‌کرد، مدعی شد که در دو انبار کار تهیه مواد محترقه را انجام می‌داد.

سردار لطفی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضایی 2 انبار متهم را در منطقه کهریزک شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از این انبارها 30 میلیون ترقه پیازی کشف شد. همچنین 10 هزار و 960 ترقه آبشار نیز در این محل کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: همچنین در بازرسی تخصصی 40 هزار دوک ترقه آبشار، 600 کیلوگرم پودر آلومینیوم، 4 هزار و 800 کیلوگرم ذغال چینی قاچاق، 9 دستگاه بسته بندی ترقه پیازی، یک دستگاه الک، یک دستگاه آسیاب و یک دستگاه مخلوط کن صنعتی کشف و ضبط شد.

لطفی با اعلام اینکه محل با دستور قضایی پلمب شد، گفت: تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها