فرمانده سپاه عاشورا:

متولیان کارهای فرهنگی در مقابل هجمه‌های دشمنان همت مضاعفی داشته باشند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید همه افرادی که متولی امر فرهنگی هستند همت مضاعفی از خود نشان دهند و با انسجام و تاثیرگذاری بیشتر اقدامات و هجمه‌های متنوع دشمنان را بی‌تاثیر کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 25February 2018

باید برای انجام کارهای فرهنگی، روحیه جهادی و انقلابی داشتبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: باید همه افرادی که متولی امر فرهنگی هستند همت مضاعفی از خود نشان دهند و با انسجام و تاثیرگذاری بیشتر اقدامات و هجمه‌های متنوع دشمنان را بی‌تاثیر کنند.

وی در ادامه به بیان سه راهبرد مهم، افزود: در این راستا باید سه راهبرد عمق بخشی به کارهای فرهنگی و اجتماعی و کادر سازی مناسب، استفاده از نیروهای بسیج در مدیریت بسیج مورد توجه قرار گیرد.

خرم تصریح کرد: البته برای پیش بردن سه راهبرد بیان شده باید با روحیه انقلابی و جهادی عمل شود تا تاثیرگذاری و اثربخشی فعالیت‌ها و اقدامات بیشتر و بهتر شود.

این مسئول اضافه کرد: یک نفر اگر با ایمان و اخلاص قدم در هر کاری بگذارد به نتایج عجیبی دست پیدا می کند که حتی با صرف بهترین امکانات و تجهیزات و زمان زیاد بخشی از آن نیز محقق نشود.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان خاطرنشان کرد: طول تاریخ به خصوص اتفاقات پس از انقلاب تاکنون، شاهد و گواه این نکته است که فردی در یک روستای دور افتاده به تنهایی در عرض 11 سال به گونه‌ای فعالیت از خود نشان داده که اعتقادات روستائیان را تغییر داده و اکنون این روستا داری 28 شهید و چندین جانباز و آزاده هستند و این نشان می دهد کار برای خدا چقدر ارزش و منزلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها