خدمت گذاری به ملت مهمترین ویژگی نظام اداری کار آمد

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیگیری مستمر برای ارتقا رضایتمندی مردم، منظم و دانش گرا بودن، دور بودن از فساد و کاغذ بازی، پاسخ گویی و خدمتگذاری به ملت از مهمترین ویژگی های نظام اداری کار آمد است.
کد خبر: ۲۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ - 15September 2014

خدمت گذاری به ملت مهمترین ویژگی نظام اداری کار آمد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، زهرا اربابی، مسئولیت پذیری، نظم و ترتیب در کادر، امانت داری، تعهد و جلب اعتماد مردم را از دیگر شاخصه های نظام اداری، عنوان کرده و اذعان داشت: بر اساس سیاست های کلی نظام، نقشه راه مطرح شده در دولت تدبیر و امید و آمار جمع آوری شده از 53 دستگاه اجرایی سیستان و بلوچستان، به طور جدی در حال تدوین سند توسعه منابع انسانی استان هستیم.

وی اظهار داشت: بر اساس آمار جمع آوری شده، مجموع کارکنان رسمی و پیمانی با مدرک لیسانس و بالاتر در ادارات استان 47 درصد، کارکنان رسمی و پیمانی فوق دیپلم و پایین تر 53 درصد، کارکنان قراردادی لیسانس و بالاتر،28 درصد و کارکنان قراردادی فوق دیپلم و پایین تر، 72 درصد است. بنابراین توجه به توانمندسازی  کارکنان در اولویت برنامه ها قرار دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمام کارکنان ادارات باید خدمت به مردم و پاسخگویی به خواسته های به حق آنان را به عنوان یک وظیفه اساسی در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار