اختتامیه هشتمین دوره مسابقات شعر گلدسته‌های سپید برگزار می‌شود

هشتمین دوره مسابقات شعر گلدسته‌های سپید با موضوع «شعر و داستان حضرت ام‌البنین (ع)، مادران و همسران شهدا» چهارشنبه 9 اسفندماه به ایستگاه پایانی می‌رسد.
کد خبر: ۲۸۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ - 27February 2018

اختتامیه هشتمین دوره مسابقات شعر گلدسته‌های سپید برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه هشتمین دوره مسابقات شعر «گلدسته‌های سپید» با موضوع «شعر و داستان حضرت ام‌البنین (ع)، مادران و همسران شهدا» به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، چهارشنبه 9 اسفندماه در سالن اجتماعات آدینه برگزار می‌شود.

این مسابقات در 2 بخش برگزار شد که بخش نخست آن با موضوع حضرت ام‌البنین (س) و مربوط به رده سنی جوانان و نوجوانان و بخش ویژه نیز با موضوع مادران و همسران شهدا بوده که علاقه‌مندان در این 2 موضوع آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر نو و داستان‌نویسی را ارائه کردند.

هشتمین دوره جشنواره «گلدسته‌های سپید» با موضوع شعر حضرت ام‌البنین (س) در سطح ملی برگزار شده و طبق فراخوانی که آذرماه اعلام شد، شرکت‌کنندگان تا تاریخ 20 بهمن‌ماه فرصت داشتند آثار خود را از طریق ایمیل، کانال تلگرامی و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران امسال در حالی میزبان هشتمین دوره کنگره گلدسته‌های سپید است که ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و حرم حضرت ابوالفضل (ع) نیز در این کنگره مشارکت خواهند داشت.

علاقه‌مندان به حضور در این آیین می‌توانند از ساعت 14 روز چهارشنبه 9 اسفندماه به جنت‌آباد شمالی،‌ بعد از تقاطع ستاری، ‌خیابان شقایق، کوچه دهم، نبش بنفشه، ‌سالن اجتماعات آدینه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار