بازخوانی عملیات خیبر (3)

جنگ تن با تانک در بخشی از عملیات خیبر کاملا مشهود بود

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: در مرحله‌ای از عملیات خیبر به قدری کار مشکل و سخت شد که بزرگترین و بهترین سلاح در دست رزمندگان آرپی‌جی شده بود و باید اذعان کرد که مقطعی از عملیات جنگ به صورت تن با تانک در آمده بود.
کد خبر: ۲۸۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 28February 2018

جنگ تن به تانک در بخشی از عملیات خیبر کاملا مشهود بود«اسماعیل وکیل‌ زاده» رزمنده دوران دفاع مقدس و عملیات خیبر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی در خصوص عملیات خیبر، اظهار داشت: عملیات خیبر اولین عملیات آب و خاکی لشکر عاشورا بود که سختی‌های بسیار زیادی داشت به طوری که رزمندگان برخی از گردان‌ها بیش از 24 ساعت قبل از شروع رسمی عملیات با قایق‌‌ها به آب افتاده بودند و پارو میزدند.

وی افزود: عملیات خیبر از جمله عملیاتی بود که سخت ‌ترین آتش دشمن بر سر رزمندگان ریخته شد و به همین خاطر بردن مهمات به خط مقدم با مشکل جدی مواجه شده بود، از این رو داشتن یک تیر در خط مقدم عملیات حکم بهترین تسلیحات را داشت.

رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در مرحله‌ای از عملیات خیبر به قدری کار مشکل و سخت شد به نحوی که بزرگترین و بهترین سلاح در دست رزمندگان آرپی‌‌جی شده بود و باید اذعان کرد که مقطعی از عملیات جنگ به صورت تن با تانک در آمده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار