ماتوانستیم ۱۶/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ خبر داد؛

اعزام بیش از 400 بسیجی کوهرنگی به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ از اعزام 443 بسیجی شهرستان کوهرنگ از ابتدای امسال تاکنون به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 03March 2018

اعزام بیش از 400 بسیجی کوهرنگی به اردوی راهیان نوربه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار «کرم نظری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 443 نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه معرفی شهدا به جامعه ضروری است عنوان کرد: از این تعداد 185 نفر دانش‌آموز پسر، 175 نفر دانش آموز دختر در مقاطع متوسطه و کاروان 40 نفر از بسیجیان خواهر این شهرستان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه این اردوها به صورت 3 روزه برگزار شده، گفت: شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی بازدید کرده‌اند و بار دیگر با شهدا و آرمان شهدا تجید میثاق کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ با اشاره به اعزام‌های اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غربی کشور افزود: در سال جاری کاروان 43 نفره به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها