دیدار فرمانده انتظامی گلستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان+ تصاویر

فرمانده انتظامی استان گلستان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 03March 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سردار «علی‌‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان گلستان با سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده انتظامی استان گلستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: در راستای اهداف ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای استان بخصوص شما فرماندهان نظامی استان داشته تا بهتر بتوانیم این ماموریت را ادامه دهیم.

وی افزود: در این مدت با پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس جلسات متعدد و خوبی را در راستای پیشبرد و به ثمر رساندن پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان گفت: در حال حاضر آثار رزمندگان و پیشکسوتان استان در حال جمع آوری و تدوین است و این انتظار می رود نیروی انتظامی نیز وارد عرصه شود و هرگونه آثار، خاطرات و دل نوشته های پیشکسوتان ناجا را در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار دهد تا این اسناد جمع آوری و تدوین و نهایتا به کتاب تبدیل شود.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم پیشکسوتان ناجا و آجا در جمع آوری و ارائه آثار و اسناد خود پیش قدم بشوند و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس نیز یک نفر را بعنوان نماینده در ناجا معرفی خواهد کرد تا روند کارها بهتر و رو به رشد باشد.  

در ادامه سردار جاویدان گفت: فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس هم توفیق است و هم پر مسئولیت و در جابجایی هایی که در نظام جمهوری اسلامی صورت می گیرد، مسئولان توقع رشد و شکوفایی را دارند و این را از آنها مطالبه می‌کنند.

وی افزود: تپه نورالشهدای گرگان با وجود پر برکت 8 شهید گمنام دفاع مقدس، میعادگاه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداست و این توفیق و سعادتی است که نصیب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شده است.

در پایان سردار جاویدان، تندیس دومین یادواره شهدای ناجا استان بهمراه یک جلد کتاب «از گلستان تا بهشت» (زندگینامه شهدای انتظامی استان گلستان) را به سرهنگ جمشیدی تقدیم کرد.

دیدار فرمانده انتظامی استان گلستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

دیدار فرمانده انتظامی استان گلستان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار