مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد خبر داد؛

برگزاری جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یزد/ باور‌های مادران و همسران شهدا باید تبیین شود

«رقیه کرمانیان» گفت: جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» به منظور تبین الگو‌هایی نظیر مادران و همسران شهدا، با تأسی از حضرت فاطمه (س) روز دوشنبه ۲۱ اسفند‌ماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 04March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «رقیه کرمانیان» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، امروز (یکشنبه) در جلسه شورای راهبردی جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یزد برگزار خواهد شد.

کرمانیان عنوان کرد: اندیشیدن در خصوص مسائل بانوان از دغدغه‌های امروز است، چرا که زنان به خود آگاهی و خودباوری رسیده‌‌اند.

وی افزود: اکنون بانوان با تأسی از زندگی حضرت فاطمه (س) که الگو و اسوه بشریت است، می‌توانند در تمام عرصه‌های زندگی بسیار موفق و پررنگ ظاهر شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به نقش بانوان در انقلاب اسلامی و حضور جانانه آن‌ها در دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اشاعه تفکرات و زندگی این شیرزنان از وظیف ما است که به همین منظور جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در سالن «شهید عباسپور» شرکت برق منطقه‌ای یزد با همکاری ادارات استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم خانواده شهدای مدافع حرم و دختران قهرمان ورزشی، از خانواده‌های ایثارگران و همچنین نفرات برتر فراخوان جشنواره تقدیر خواهند کرد.

کرمانیان با اشاره به لزوم تکریم و تجلیل از ۴۰۰ نفر از همسران و مادران شهدا، تأکید کرد: رونمایی از کتاب «تاهستم می‌مانم» و نماهنگ «چشم انتظار» از جمله برنامه‌های این مراسم خواهند بود.

برگزاری جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در یزد/ تبین اعتقاد مادران و همسران شهداء از وظایف است

برگزاری جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در یزد/ تبین اعتقاد مادران و همسران شهداء از وظایف است

برگزاری جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» در یزد/ تبین اعتقاد مادران و همسران شهداء از وظایف است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها