برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان «گاوافشادی» و «حسینی» در یزد

یادواره شهیدان «اصغر افسر گاوافشادی» و «علیرضا حسینی» از امشب (یکشنبه) در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 04March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم گرامی‌داشت شهیدان «اصغر افسر گاوافشادی» و «علیرضا حسینی»، از امشب (یکشنبه) به صورت جداگانه در یزد برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، مراسم یادبود شهید «اصغر افسر گاوافشادی» همراه با یاد و خاطره والدین مرحومش،  امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد عسگریه «اکبر آباد» واقع در بلوار امام جعفر صادق (ع)، کوچه ویلا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم یادبود شهید «علیرضا حسینی» همراه با یاد و خاطره پدر مرحوم شهید «میرزا احمد حسینی» نیز به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد و پایگاه فرهنگی امام حسین (ع) واقع در میدان آیت‌الله خاتمی، خیابان خرمشهر منعقد می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید گاوافشادی در 20 آذرماه 1339  در یزد متولد شد. معلم بود که به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و 18 بهمن‌ماه سال 1361 با سمت تک تیرانداز به شهادت رسید، اما پیکر وی در منطقه برجای ماند تا 26 خردادماه سال 1373 که پس از تفحص به خاک سپرده شد.

همچنین شهید حسینی 20 آبان‌ماه سال 1350 در یزد متولد شد. دانش آموز سوم راهنمایی بود  که از سوی بسیج در جبهه حشور یافت و چهارم مردادماه سال 1366 با سمت تک تیرانداز در سردشت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها