ماتوانستیم ۲۰/ پدر شهید خلیلی:

راهیان نور جهانی شده است

رمضان‌علی خلیلی گفت: امروز شاهد حضور بسیاری از زائران کشورهای مختلف در مناطق عملیاتی راهیان نور هستیم که این نشان از جهانی شدن این مناطق دارد.
کد خبر: ۲۸۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ - 04March 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رمضان‌علی خلیلی پدر شهید مدافع حرم رسول خلیلی گفت: به راهیان نور آمده ام تا پیام همدردی خودم را به خانواده شهدای گمنامی که هنوز بعد از سال ها خبری از فرزندانشان ندارند، برسانم.

وی در ادامه به تاثیر گذاری فضای معنوی حاکم بر سرزمین های راهیان نور اشاره کرد و گفت: تاثیر گذاری که فضای راهیان نور بر جوانان دارد بی نظیر است بطوری که این تاثیرگذاری -همانطور که شاهد آن هستیم- پا را از مرزهای ایران اسلامی فراتر گذاشته و جهانی شده است.

پدر شهید خلیلی تصریح کرد: امروز شاهد حضور بسیاری از زائران کشورهای مختلف در مناطق عملیاتی راهیان نور هستیم که این نشان از بین المللی شدن این مناطق دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شود، خاطرنشان کرد: همه‎ی ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در پرتو خط ولایت این اهداف را به پیش ببریم.

پدر شهید خلیلی در پایان یادآور شد: شهید خلیلی به دلیل علاقه‌ی فراوانی که به شهید عماد مغنیه داشت، تصاویر این شهید والامقام را در اتاق خود جمع آوری می کرد.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها