معاون سیمای رسانه ملی:

آمریکا توسط یک دیوانه اداره می‌شود

مرتضی میرباقری گفت: روزگاری دنیا فکر می‌کرد که آمریکا مهد دموکراسی است، اما امروز به آمریکا نوع دیگری می‌نگرند، تا آنجایی که همه گمان می‌کنند آمریکا توسط یک دیوانه اداره می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ - 06March 2018

آمریکا توسط یک دیوانه اداره می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «مرتضی میرباقری» معاون سیمای سازمان صدا و سیما در همایش «حس پروانگی»، اظهار داشت: بین مخلوقات خداوند، انسان تنها موجودی است که عقل دارد و با قلمی که در دست دارد، سرنوشت خود را می‌نویسد‌. مرکّب‌های این قلم، علم، ایمان و عمل است نه ادعا.

وی افزود: خداوند پرتویی از نور را به شما (تحول‌یافتگان) نشان داده است، تا مسیر درست را بیابید و در پیش بگیرید.

میرباقری خاطرنشان کرد: هدایت مردم در شرایطی است که حکومت عادلانه باشد. ۴۰ سال پیش امام راحل زمینه‌های ایجاد یک حکومت عادلانه را در کشور فراهم کردند، تا مردم در این شرایط زمینه رشد و تعالی را به دست آورند.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما عنوان کرد: قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان باعث رسوایی قدرت‌های بزرگ شده است. روزگاری دنیا فکر می‌کرد که آمریکا مهد دموکراسی است، اما امروز به آمریکا نوع دیگری می‌نگرند، تا آنجایی که همه گمان می‌کنند آمریکا توسط یک دیوانه اداره می‌شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پرده نفاق را از چهره دشمنان اسلام برداشت و امروز مشخص شده است که عربستان و امارات منافقانه عمل می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار