پنجمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در اردبیل برگزار شد

پنجمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در اردبیل برگزار و از ۲ عنوان کتاب و مستند دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۸۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ - 06March 2018

پنجمین دوره جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در اردبیل برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، پنجمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان اردبیل، امروز (سه‌شنبه) در سالن «ولایت» سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه مادران و همسران شهدا با تأسی به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) تبدیل به اسوه‌های صبر و مقاومت شده‌اند، اظهار داشت: همایش «فاتحان قله‌های صبر و انتظار» و همایش سالانه «اسوه‌های صبر و مقاومت»، گام‌های فرهنگی در راه رسیدن به جامعه‌ای با الگو‌ها و سیره حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند.

علی واحد، هدف از الگوسازی و معرفی سبک زندگی اسلامی به بانوان را تحکیم بنیان خانواده ایرانی بر پایه مبانی عقیدتی اسلام ناب محمدی دانست.

در ادامه این مراسم، مراسم عقد  ۲ جوان بسیجی برگزار و از کتاب «پشت پنجره‌های انتظار» خاطرات همسران آزادگان نوشته «لیلا نظری گیلانده» و مستند «نامه‌هایی به عطر نسیم» روایت زندگی «نسیم سلطانی» همسر شهید مدافع حرم استان اردبیل «هاشم دهقانی نیا» از تولیدات کانون فرهنگی هنری «نور» و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد رونمایی شد.

همچنین در این مراسم، ۹ نفر از همسران شهدا، آزادگان و جانبازان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها