سردار شیخی:

روایت صحیح دفاع مقدس مانع از تحریف و فراموشی آن است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: روایت صحیح دفاع مقدس نعمت بزرگی است که نباید از آن مغفول ماند،چرا که پرداختن به این مهم مانع از دو آفت بزرگ فراموشی و تحریف وقایع دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 08March 2018

روایت صحیح دفاع مقدس،مانع از تحریف و فراموشی آن استبه گزارش خبرنگار  دفاع پرس از تهران، سردار «محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در یادواره شهدای مفقودالاثر شهرستان ورامین که در حسینیه «ثارالله» یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: مادران شهدا نقش قابل توجه‌ای در پرورش و تربیت فکری و عقیدتی فرزندان خود داشتند و با اهدای خون فرزندان دلبندشان در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه سازی‌ها و فداکاری‌های فراوانی را ازخود نشان دادند.

وی با اشاره به نقش مهم روایتگری صحیح دفاع مقدس توسط رزمندگان و جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا افزود: روایت صحیح دفاع مقدس نعمت بزرگی است که نباید از آن مغفول ماند، چرا که پرداختن به این مهم مانع از دو آفت بزرگ فراموشی  و تحریف وقایع دفاع مقدس خواهد شد.

سردار شیخی در پایان تصریح کرد: باید خاطرات دفاع مقدس مکتوب و تبدیل به کتاب شود تا برای نسل‌های آینده الگوی ایستادگی و مقاومت شده و نباید اجازه دهیم دیگران برای ما تاریخ بنویسند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار