مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

رونمایی از تندیس شهید «همدانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: مراسم رونمایی از تندیس شهید «حسین همدانی» همراه با پرده‌برداری از سامانه نمایشی موشکی و 28 عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ - 11March 2018

از تندیس شهید «حسین همدانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان رونمایی می‌شودسردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با گرامیداشت یاد و نام شهید همدانی و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: مراسم پرده‌برداری از تندیس سرلشکر شهید «حسین همدانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سامانه نمایشی موشکی نیز در این مراسم رونمایی می‌شود افزود: تقدیر از دست‌اندرکاران نصب سامانه نمایشی موشکی نیز از دیگر برنامه های جانبی در این مراسم به شمار می‌رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در پایان با اعلام این خبر که 28 عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت نیز در جریان برگزاری این مراسم رونمایی خواهد شد تصریح کزد: از «عدنان محمود» سفیر سوریه در ایران و مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح برای شرکت در این مراسم نیز دعوت شده است.

خاطرنشان می‌شود، مراسم پرده‌برداری از تندیس شهید «حسین همدانی» همراه با رونمایی از سامانه نمایشی موشکی و 28 غنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری از ساعت 8:30 روز چهارشنبه 23 اسفندماه با حضور مسئولین لشکری و کشوری و خانواده سردار شهید همدانی و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم استان در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها