ما توانستیم 121/ سردار کارگر تأکید کرد؛

لزوم تلاش همه دلسوزان نظام برای کیفیت‌بخشی به حرکت ملی راهیان‌نور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس با تأکید بر لزوم حضور همه دلسوزان نظام و انقلاب برای کیفیت‌بخشی به حرکت ملی راهیان‌نور، گفت: همه ما متولی و صاحب این حرکت ملی هستیم و معتقدیم که دفاع مقدس یک گنجینه است.
کد خبر: ۲۸۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ - 11March 2018

لزوم تلاش همه دلسوزان نظام برای کیفیت‌بخشی به حرکت ملی راهیان‌نوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس، امشب (یک‌شنبه) در مراسم افتتاح آیین راهیان‌نور نوروز ۹۷ که با عنوان «جشن ملی ستاد مرکزی راهیان‌نور» در اردوگاه «شهید باکری» خرمشهر برگزار شد، با تأکید بر لزوم تفکر و تعمل بیشتر به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص راهیان‌نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با سخنان با اهمیت خود، حجت را بر ما تمام کردند.

وی افزود: راهیان‌نور متعلق به همین نسلی است که جنگ را تجربه نکرد‌ه‌اند ولی انقلابی‌تر از همیشه هستند.

سردار کارگر با تأکید بر لزوم کیفیت‌بخشی به سفر‌های راهیان‌نور، تصریح کرد: رسالت ما این است که فرهنگ ناب دفاع مقدس را تحویل نسل جوانی بدهیم که پای انقلاب‌ خود ایستاده‌اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس همچنین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، خواستار حضور همه دلسوزان نظام و انقلاب برای کیفیت‌بخشی به حرکت ملی راهیان‌نور شد و گفت: همه ما متولی و صاحب این حرکت ملی هستیم و معتقدیم که دفاع مقدس یک گنجینه است که هر کس باید به سهم خود از این گنجینه بهره ببرد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان ما با هنر خود، جوانان ما با انرژی خود و پیشکسوتان ما با تجربه خود، باید به این حرکت ملی و معنوی کمک کنند تا این گنج بزرگ به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار