اردوگاه شهید «مسعودیان» اهواز میزبان ۲ شهید گمنام

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز گفت: آیین تشییع و تدفین 2 شهید گمنام که امروز وارد خاک کشورمان شدند، در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 15March 2018

اردوگاه «شهید مسعودیان» اهواز میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بودبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سرهنگ «مسعود فلاحی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز اظهار داشت: روز شنبه (۲۶ اسفندماه) آیین تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در اردوگاه شهید مسعودیان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این 2 شهید 24 و 25 ساله در عملیات «رمضان بصره» و عملیات «کربلای 4 در ام الرصاص» به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

فلاحی در ادامه با دعوت از عموم مردم استان خوزستان و زائران کاروان‌های راهیان نور گفت: آئین تشییع و تدفین پیکر این 2 شهید گمنام با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود تا در این مکان نیز شاهد ساخت محفلی برای دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس اهواز از اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا خواست که در روز شنبه ۲۶ اسفند با حضور خود در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز به آدرس کیلومتر 4 جاده ماهشهر در این مراسم معنوی شرکت کنند و دیگر بار بر پیمان محکم خود با شهدای انقلاب مهر تائید بزنند.

اردوگاه دانش آموزی شهید مسعودیان اهواز یکی از مکان‌‌هایی است که در طول سال و بخصوص ایام نوروز، میزبان خیل عظیم کاروان‌های دانش آموزی راهیان نور از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار