یادداشت/ غلامحسین ظهیرمالکی

زرق و برق دنیا نتوانست شهید باکری را از ادامه راهش منصرف کند

مهدی باکری امروز برای ما فقط یک نام نیست، یک راه بی‌پایان است، یک اندیشه ناب است که از مکتب اسلام الهام گرفته شده است.
کد خبر: ۲۸۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 16March 2018

زرق و برق دنیا نتوانست شهید باکری را از راهی که انتخاب کرده بود، منصرف کندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «غلامحسین ظهیرمالکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان در یادداشتی در خصوص شخصیت فرمانده دلاور لشکر عاشورا شهید «مهدی باکری» نوشت: شهید والامقام آقا مهدی باکری، فرمانده عظیم‌الشان لشکر31 عاشورا، از جمله شخصیت‌های کم‌نظیر دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود که عهد و پیمان خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، در عملیات بزرگ بدر به سرانجام رسانید و «عند ربهم یرزقون» شد.

این شهید عزیز در تمامی صحنه‌های حساس دفاع مقدس همگام با رزمندگان اسلام اعم از ارتش و سپاه بی‌محابا وارد شده و نقش آفرین شد. زرق و برق دنیا نتوانست او را از راهی که انتخاب کرده، منصرف کند. او در یک خانواده با ایمان رشد یافته بود و توکل به خداوند متعال، دلسوزی به بیت‌المال، ساده زیستی، تبعیت از ولایت فقیه از جمله خصلت‌های بارز او بشمار می‌رفت و در سایه همین خصوصیات ویژه بود که یک چهره‌ی دوست‌داشتنی از او در خاطر یادگاران دفاع مقدس باقی مانده است.

آقامهدی باکری، پس از سال‌ها نبرد و پایداری و پایمردی، سرانجام در عملیات بدر، منطقه عمومی هورالعظیم (رودخانه‌ی دجله) در نبردی جانانه با خیل عظیم نیروهای دشمن، حماسه عاشقانه‌ای به نمایش گذاشت. مهدی باکری امروز برای ما فقط یک نام نیست، یک راه بی‌پایان است، یک اندیشه ناب است که از مکتب اسلام الهام گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار