ما توانستیم ۱۹۲/ ابوحنین در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تاثیر راهیان نور بر رزمندگان عراقی/ حشد شعبی به تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها اجازه جولان نخواهد داد

رزمنده حشد شعبی عراق گفت: رزمندگان حشد شعبی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در شمال، جنوب، غرب و شرق عراق مستقر هستند و به هیچ وجه به تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها اجازه جولان نخواهند داد.
کد خبر: ۲۸۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ - 17March 2018

راه مقاومت اسلامی ادامه راه امام حسین (ع) است«ابو حنین» رزمنده سپاه بدر حشد شعبی عراق در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عملیاتی جنوب، اظهار داشت: ما گروهی از رزمندگان سپاه بدر حشد شعبی عراق هستیم که برای بازدید از مناطق جنگی به ایران آمده‌ایم، تا در جریان رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان ایران در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه این کشور قرار بگیریم و از آن‌ها درس بگیریم.

وی افزود: ما با حضور در این مکان‌ها با افکار شهدای ایران و شهدای جبهه مقاومت آشنا می‌شویم و این افکار را در عراق پیاده می‌کنیم.

این رزمنده عراقی با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاهی که رشادت‌ها و فداکاری شهدا را به نمایش می‌گذارد، موجب می‌شود راه و منش شهدا فراموش نشود، تصریح کرد: بازدید ما از اینگونه نمایشگاه‌ها ما را با روحیه جهادی رزمندگان اسلام آشنا می‌کند. ما از ملت ایران تشکر می‌کنیم که این امکان را برای ما فراهم کرده‌اند تا با فداکاری‌های شهدا آشنا شویم و مثل آن‌ها با تکفیری‌های داعش مبارزه کنیم.

وی درباره نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با جریان‌های تکفیری نیز گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با جریان تکفیری داعش در عراق بارز و چشمگیر است و کسی نمی‌تواند منکر این مساله شود؛ این کشور از ابتدای اشغال عراق از سوی تکفیری‌ها تا انتهای کار این جرثومه فساد، در کنار ملت و دولت عراق بوده و خواهد بود. ملت عراق کمک‌های بی نظیر جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهند کرد؛ چراکه ما آرامش امروز را مدیون برادران ایرانی هستیم.

ابو حنین در ادامه خطاب به جوانان مومن و انقلابی ایران و عراق بیان کرد: راه مقاومت اسلامی ادامه راه امام حسین (ع) است؛ پس جوانان ایرانی و عراقی باید در این راه ثابت‌قدم و دارای روحیه جهادی باشند؛ کما اینکه ما امروز این روحیه جهادی را در بین جوانان ایرانی، عراقی، لبنانی و یمنی شاهد هستیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه داعش در عراق شکست خورده است، عنوان کرد: آرزوی شوم آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها مبنی بر تجزیه عراق با شکست داعش محقق نشد. اگر مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی اعم از ایرانی، عراقی و... نبود، امروز عراق در دست آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها قرار می‌گرفت. رزمندگان حشد شعبی در کنار سایر نیرو‌های مسلح در شمال، جنوب، غرب و شرق عراق مستقر هستند و به هیچ وجه به تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها اجازه جولان نخواهند داد.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار