ما توانستیم ۱۹۳/ امیر سیفی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت معرفی فرماندهان شهید دفاع مقدس به مجامع علمی جهان

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت معرفی فرماندهان شهید دفاع مقدس به مجامع علمی جهان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ - 17March 2018

ضرورت معرفی فرماندهان شهید دفاع مقدس به مجامع علمی جهانامیر سرتیپ دوم «حسن سیفی» رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور نمایش تجلی اندیشه‌های اسلامی و انقلابی است.

وی افزود: ارتش تلاش دارد در راهیان نور، این اندیشه‌ها و ارزش‌ها را به مردم نشان بدهد و به خصوص جوانان را با فرهنگ ناب اسلامی که در هشت سال دفاع مقدس در این سرزمین تبلور یافت، آشنا سازد.

امیر سیفی گفت: ارتش همچون سال‌های گذشته مدیریت چندین یادمان را بر عهده دارد و چند نمایش رزمی نیز در ایام اوج راهیان نور برگزار می‌کند.

وی با یادآوری رشادت‌های نیروهای ارتش در هشت سال دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره امیران، رزمندگان و سربازان شهید ارتش بیان کرد: امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی از بزرگترین فرماندهان دفاع مقدس است که سیره و سلوک زندگی، فرماندهی و مدیریت نظامی او می‌تواند مورد توجه مردم، جوانان و به خصوص دانشجویان قرار گیرد.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان تاکید کرد: لازم است در رابطه با سلوک زندگی و فرماندهی امیران و سرداران شهیدمان چندین مقاله علمی پژوهشی به نگارش درآید و به مردم جهان معرفی شوند.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار