ما توانستیم ۲۳۹/

راهیان نور پل ارتباطی دفاع مقدس با نسل‌های آینده است

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور گفت: راهیان نور باعث شده که نوجوانان و جوانان ما بتوانند با سیره و راه شهدا بیشتر آشنا شوند و از نزدیک اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را مشاهده کنند.
کد خبر: ۲۸۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ - 18March 2018

راهیان نور پل ارتباطی دفاع مقدس با نسل‌های آینده است

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی کشور اظهار داشت: راهیان نور یکی از حوادث مبارک و مقدسی است که امروز در سرزمین‌های نور در حال جریان است.

وی ادامه داد: راهیان نور باعث شده که نسل نوجوان و جوان ما بتوانند با سیره و راه شهدا بیشتر آشنا شوند و از نزدیک اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه راهیان نور حاوی دو پیام مهم برای نسل‌ها است، عنوان کرد: یکی این است که چرا آمریکایی‌ها و غربی‌ها با کشور ما دشمن هستند و دیگر اینکه چرا در مقابل رژیم بعثی و 36 کشور ابر قدرت دنیا پیروز شدیم.

وی اضافه کرد: زائرانی که در راهیان نور حضور پیدا کرده، آنها با قدم گذاشتن در سرزمین‌های نور، سختی‌های دوران دفاع مقدس را به چشمان خود می‌بینند و آن را درک می‌کنند. جریان راهیان نور پل ارتباطی بین فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت با نسل‌های آتی است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها