ما توانستیم ۲۳۳/

رمز ماندگاری پیروزی‌های دفاع مقدس شهادت‌طلبی است

رئیس دفتر ارتباط مردمی فرماندهی نزاجا با بیان اینکه وظیفه داریم تا فرهنگ شهادت را به جوانان منتقل کنیم، گفت: رمز ماندگاری پیروزی‌های دفاع مقدس شهادت‌طلبی و ایثار است.
کد خبر: ۲۸۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 18March 2018

رمز ماندگاری پیروزی‌های دفاع مقدس شهادت طلبی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ تکاور «حسین یاسینی» فرمانده اسبق تیپ ۴۵ تکاور ارتش و رئیس دفتر ارتباط مردمی فرماندهی نیروی زمینی ارتش در بازدید از نمایشگاه ادوات زرهی تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش در دهلاویه اظهار داشت: محصول نبردهای رزمندگان در دفاع مقدس هم پیروزی در نبرد بود و هم ماندگاری پیروزی در نبرد.

وی افزود: رمز اصلی ماندگاری پیروزی نبردها، شهادت طلبی و ایثار بود.

امیر یاسینی ادامه داد: رزمندگان ما در دفاع مقدس پیش از آنکه سلاح به دست داشته باشند، جان به کف داشتند و این بود که سالها پس از دفع تجاوز دشمن، هرگز هیچ بدخواهی با وجود چشم طمع، جرأت جسارت به میهن اسلامی ما نکرد.

فرمانده اسبق تیپ ۴۵ تکاور گفت: مهم این است که امروز این معارف به جوانان منتقل شود تا این فرهنگ جاودان بماند.

رئیس دفتر ارتباط مردمی فرمانده نزاجا گفت: جمله زیبا و تاریخی امام خمینی (ره) را از یاد نخواهیم برد که فرمود: (ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.) و امروز تحت رهبری و فرماندهی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر ماست که فرهنگ شهادت را به جوانان منتقل کنیم تا اسارت بر ما چیره نشود.

وی در پایان از تلاش های تیپ ۳۹۲ زرهی در انتقال این معارف به زائران راهیان نور تقدیر کرد.

تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دشت آزادگان در مناطق مختلفی مثل دهلاویه و پادگان میشداغ به زائران خدمات فرهنگی و تبلیغی و رفاهی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار