حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مشکلات معیشتی مردم قابل انکار نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در شرایط نامناسب اقتصادی زندگی می‌کنند، گفت: متمرکز کردن همه توان برای رفع مشکلات توقع مردم از مسئولین است.
کد خبر: ۲۸۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 28March 2018

/«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم را نمی‌توان انکار کرد، اظهار داشت: در شرایطی که مردم از مشکلات بیکاری، گرانی و رکود در مشقت زندگی می‌کنند، مسئولان اجرایی کشور و دولت باید با اتحاد کامل در راستای مرتفع کردن دغدغه‌های مهم مردم تلاش کنند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه ریشه‌کن شدن بیکاری و رونق اقتصادی کشور با شعار دادن و وعده‌های بی‌اساس برخی از مسئولان امکان‌پذیر نیست، افزود: مسئولان با تدابیر شایسته رسیدگی به معضلات و مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهند و در این مسیر از شعار دادن و امید واهی دادن به ملت پرهیز کنند؛ چراکه کوتاهی برخی از دست‌اندرکاران و مسئولان در حق مردم، اعتماد جامعه را از اصل نظام کاهش می‌دهد.

حسن‌پور با بیان اینکه در برخی از موسسات دولتی و یا خصوصی اگر حقوق برخی از مدیران با تاخیر پرداخت شود، باعث نارضایتی و پرخاش آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: باید وضعیت معیشت اقشار کم‌درآمد جامعه را درک کرد.

 نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر با اشاره به اینکه فقر و عدم اشتغال جوانان منجر به افزایش معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما امروز دچار مشکلات اقتصادی هستیم که آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های ظالمانه برای کشورمان ایجاد کرده‌اند. متمرکز کردن همه توان برای رفع مشکلات توقع مردم از مسئولین است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه برخی از کانال‌های فضای مجازی وابسته به معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های غربی، ایجاد تنش و تفرقه میان ملت و دولت جمهوری اسلامی را هدف مهم خود قرار داده‌اند، افزود: رسانه‌های انگلیسی، آمریکایی و سعودی می‌خواهند اعتراضات مردم مبنی بر مشکلات اقتصادی و معیشت را آن‌طور که خود می‌خواهند به جریانات سیاسی ربط دهند و بگویند که در ایران آشوب شده است. 

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها