ما توانستیم ۲۹۰/

یادمان شهدای هویزه میزبان هفت‌سین عاشقی و دلدادگی است

همزمان با تحویل سال نو در یادمان شهدای هویزه مراسم ویژه‌ای با حضور کاروان‌های راهیان نور و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 20March 2018

یادمان شهدای هویزه، میزبان هفت سین عاشقی و دلدادگی استبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، همزمان با تحویل سال نو در یادمان شهدای هویزه مراسم ویژه‌ای با حضور کاروان‌های راهیان نور و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدای هویزه و کرخه نور، ایثارگران، مسوولین و شیوخ هویزه امروز (سه‌شنبه 29 اسفند) از ساعت 17 آغاز می‌شود و مهیمانان شهدا سال جدید را در کنار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز می‌کنند.

در این ویژه برنامه آیت‌الله «محمدعلی جزایری» نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز سخنرانی می‌کند.

یادمان زیارتی شهدای هویزه از زیباترین یادمان های جنوب کشور است که معماری منحصر به فردی دارد، نحوۀ شهادت و تدفین برخی از شهدای حماسه هویزه در محل شهادتشان، حال و هوای زائرین منطقه را به روضه‌های کربلا پیوند می‌زند. این یادمان به دلیل قرار گرفتن در برنامه کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی بازدید کننده بیشتری نسبت به سایر یادمان‌های دشت آزادگان دارد. در این زیارتگاه شهید گمنام هم دفن شده است.

اغلب شهدای مدفون در این یادمان، در عملیات نصر به شهادت رسیده و بعد از آزادسازی این منطقه در عملیات بیت المقدس، شناسایی و با از خودگذشتگی خانواده‌های آنها در محل شهادتشان دفن شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار