ما توانستیم ۳۰۱/

قطار راهیان‌نور دانشجویی ۹۶ به ایستگاه آخر خود رسید

با بازگشت آخرین کاروان در شب گذشته، قطار راهیان‌نور دانشجویی ۹۶ به ایستگاه آخر خود رسید.
کد خبر: ۲۸۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 20March 2018

قطار راهیان‌نور دانشجویی 96 به ایستگاه آخر خود رسیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، با بازگشت آخرین کاروان‌های اعزامی به اردوی راهیان‌نور سازمان بسیج دانشجویی در شب گذشته پرونده این اردوی در سال 96 بسته شد.

امسال با همکاری وزارت علوم و سازمان بسیج دانشجویی برای تسهیل و هماهنگی بیشتر قرارگاه ملی راهیان‌نور شهید علم‌الهدی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، جانشینی سردار فضلی تشکیل شد و سازمان بسیج دانشجویی دبیری این قرارگاه را پذیرفت.

در ادامه نیز قرارگاه‌های استانی شهید علم‌الهدی برای اتخاذ تصمیم‌های منطقه‌ای به ریاست رئیس دانشگاه مادر هر استان تشکیل شد.

در مجموع بنا به ظرفیت‌های موجود امسال نزدیک به 205 هزار دانشجو از اول تا 28 اسفند از یادمان‌هایی همچون طلائیه، شلمچه، فکه و شرهانی نهر خین، اروند و دیگر یادمان‌ها دیدار کردند.

از برنامه‌های ویژه امسال راهیان‌نور دانشجویی می‌توان به بازدید از پالایشگاه نفت آبادان و یادمان شهید ذولفقاری، یک شب اسکان در منطقه به نام شبی با شهدا، روایتگری حین قایق سواری در هورالعظیم و درختکاری 3 هکتار از بیابان‌های جنوب کشور اشاره کرد.

گفتنی است، امسال تلاش شده بود در استان‌هایی که زیرساخت‌های ریلی فراهم است اعزام‌ها از طریق قطار انجام شود که حاصل آن اعزام 50 درصد دانشجویان با استفاده از ظرفیت ریلی از مبدا به اهواز و اندیمشک بود و از آنجا دانشجویان با اتوبوس فاصله بین یادمان‌ها را طی می‌کردند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها