به مناسبت فرارسیدن نوروز برگزار می‌شود؛

تور رایگاه اهواز گردی و زیارت معراج شهدا

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری تور رایگان اهواز گردی و زیارت معراج شهدا با حضور راهنمای گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 23March 2018

تور رایگاه اهواز گردی و زیارت معراج شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، احمد سراج رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری از برگزاری تور اهوازگردی رایگان به مناسبت فرا رسیدن نوروز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح که از اول تا سیزدهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود، علاوه بر تور اهواز گردی، هر شب تور ویژه زیارت معراج شهدای اهواز نیز برقرار خواهد بود.

وی افزود: برای تور اهواز گردی روزانه چهار دستگاه مینی‌بوس کولردار و جهت تور زیارت معراج شهدا ۲ دستگاه اتوبوس توسط سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص‌یافته که با حضور شش نفر کادر مجرب گردشگری استان روزانه گردشگران با اماکن مذهبی، توریستی و تاریخی شهر اهواز به‌خوبی آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه تور اهواز گردی و زیارت معراج شهدا در زمان‌های صبح، عصر و شب برقرار است، گفت: روزانه برنامه سفر از مقابل محل‌های اسکان میهمانان نوروزی (نمایشگاه بین‌الملل و پارک لاله) آغازشده و در طول مسیر از اماکنی، چون پل‌های زیبای اهواز به‌ویژه سفید، کابلی و سیاه، خانه تاریخی ماپار، جاده زیبای ساحلی، حرم علی بن مهزیار، خانه معین التجار و همچنین سیاه‌چادر‌ها و مضیف‌هایی که جهت آشنایی مسافران نوروزی با آداب‌ورسوم قومیت‌ها آماده‌شده‌اند؛ بازدید می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز نخست طرح بیشتر متقاضیان تور اهواز گردی و همچنین زیارت معراج شهدا را مسافران نوروزی تشکیل دادند، گفت: با توجه به استقبال روزافزون مسافران نوروزی و همچنین شهروندان اهوازی از این طرح به تعداد وسایل نقلیه در روز‌های آینده افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها