رئیس عقیدتی تیپ 392 در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

استقبال گسترده زائران جوان از دفاتر گزینش و استخدام ارتش در یادمان‌های جنوب

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی ارتش با بیان اینکه تنها در دو یادمان دهلاویه و میشداغ تعداد 800 نفر جهت ورود به ارتش جمهوری اسلامی ثبت نام کرده‌اند، از استقبال گسترده زائران جوان راهیان نور برای طی کردن مراحل گزینشی جهت استخدام در ارتش کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ - 23March 2018

استقبال گسترده جوانان و زائران از دفاتر ثبت نام و گزینش ارتش در یادمان های جنوب کشورحجت السلام رضا کیانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، از استقبال گسترده و پر شور زائران جوان راهیان نور جهت ثبت نام و گزینش برای ورود به ارتش جمهوری اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه تنها در دو یادمان دهلاویه و میشداغ تعداد 800 نفر از جوانان علاقمند به حضور در ارتش جمهوری اسلامی، جهت طی نمودن مراحل گزینش ثبت نام کرده اند. افزود: این جوانان مومن و متعهد با حضور در راهیان نور و با لمس کردن حماسه جهاد، ایثار و مقاومت با اشتیاق وصف ناشدنی در دفاتر گزینش و استخدام ارتش حضور یافته و اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی گفت: این استقبال از دو جهت قابل توجه است یکی اینکه همه این داوطلبان جوانانی هستند که ترجیح دادند تا روزهای تحویل سال را در کنار شهدا باشند و دیگر اینکه همه اینها با حضور در این سرزمین انتهای راه سربازی را با چشم سر و دل دیده اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار