صبح امروز؛

پیکر امیر سرتیپ مختار راعی در ستاد نزاجا تشییع شد

پیکر امیر سرتیپ جانباز مختار راعی از همرزمان شهید سپهبد صیاد شیرازی صبح امروز در ستاد نیروی زمینی ارتش تشییع شد.
کد خبر: ۲۸۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ - 24March 2018
پیکر امیر سرتیپ مختار راعی در ستاد نزاجا تشییع شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، پیکر امیر سرتیپ جانباز مختار راعی از همرزمان شهید سپهبد صیاد شیرازی صبح امروز با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی، جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، فرماندهان، کارکنان نزاجا و خانواده آن مرحوم در ستاد نیروی زمینی ارتش تشییع شد.

سرتیپ جانباز راعی از فرماندهان دلاور، متدین و مبتکر در سال‌های دفاع مقدس بود و در عملیات‌های بزرگی همچون طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و ده‌ها عملیات پیروزمندانه حضوری دلاورانه داشت و در طول سال‌های جنگ سه بار مجروح شد که به رغم مجروحیت شدید و درصد جانبازی بالا حاضر به ترک جبهه نشد.

وی در چند مسئولیت مهم از جمله فرماندهی گردان و تیپ در لشکر ۹۲ زرهی اهواز و همچنین در مسئولیت فرماندهی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) حضور موفق داشت.

امیر سرتیپ راعی همچنین در مسئولیت فرمانده ارشد نظامی منطقه فارس، مرکز پیاده شیراز و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح از چهره‌های شاخص و موثر بود و در بازدید ستاد کل نیرو‌های مسلح به دلیل لیاقت و رشادت‌های بسیار در سال‌های دفاع مقدس با تصویب فرماندهی معظم کل قوا به درجه سرتیپی نائل شد.
پیکر این امیر سرافراز در قطعه ۵۱ بهشت زهرای تهران تدفین شد.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار