آیت‌الله کعبی:

تنها راه خلع سلاح دشمن در جنگ اقتصادی «حمایت از کالای ایرانی» است

عضو مجلس خبرگان رهبری تنها راه خلع سلاح دشمن در جنگ اقتصادی را حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی باید به یک ارزش ملی، اخلاقی، اجتماعی و یک شعار پایه‌ای و بنیادی برای نجات اقتصاد کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۲۸۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 28March 2018

تنها راه خلع سلاح دشمن در جنگ اقتصادی «حمایت از کالای ایرانی» استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، آیت‌الله عباس کعبی با بیان اینکه شعار حمایت از کالای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی، اشتغال و عمل است، اظهار داشت: راه تقویت تولید، ایجاد اشتغال و رونق کسب‌ و کار حمایت از کالای ایرانی است و برای حمایت از کالای ایرانی دولت و ملت و تولیدکنندگان باید هر کدام وظایف مربوط به خودشان را خوب عمل کنند.

وی تنها راه خلع سلاح دشمن در جنگ اقتصادی را حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی باید به یک ارزش ملی، اخلاقی، اجتماعی و یک شعار پایه‌ای و بنیادی برای نجات اقتصاد کشور تبدیل شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظایف دولتمردان در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد: در رأس وظیفه دولتمردان مبارزه سرسختانه با قاچاق و جلوگیری از ورود کالاهای غیرضروری خارجی، تقویت تولیدکنندگان، تقویت سرمایه‌گذاران داخلی و تقویت نظارت بر کیفیت کالاها و وظیفه تولیدکنندگان نیز بالابردن کیفیت کالای ایرانی در برابر کالای خارجی و ارائه کالای ایرانی ارزان و باکیفیت است.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: مصرف‌کنندگان نیز به عنوان وظیفه ملی باید کالای ایرانی را بر کالای خارجی ترجیح دهند، همچنین دولت‌مردان باید یارانه به تولیدکنندگان بدهند تا رغبت در آن‌ها ایجادشده و تولید پا بگیرد، از طرف دیگر بازاریابی برای کشورهای مجاور و همسایه حائز اهمیت و شعار حمایت از کالای ایرانی در سایه وحدت و همدلی و غیرت ایرانی قابل تحقق است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها