امیر «حمیدرضا گرامی» خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از هزار اثر داستان کوتاه دفاع مقدس توسط جوانان نویسنده

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: طی فراخوان و برنامه‌هایی که در راستای حضور جوانان نویسنده انجام داده ایم، تاکنون بیش از هزار اثر در زمینه داستان کوتاه توسط جوانان جمع آوری شده است که حاوی مطالب جالبی بودند.
کد خبر: ۲۸۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 28March 2018

یش از هزار اثر در زمینه داستان کوتاه دفاع مقدسی توسط جوانان جمع‌ آوری شده است

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، امیر «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس  که برای بازدید از مناطق عملیاتی و حضور در جمع زائران راهیان نور به خوزستان سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز فرهنگی خرمشهر، اظهار داشت: ظرفیت و استعدادهای خوبی در حوزه ادبیات دفاع مقدس در خوزستان وجود دارد که باید شناسایی و معرفی شوند.

وی افزود: طی فراخوان و برنامه‌هایی که در راستای حضور جوانان نویسنده انجام داده‌ایم، تاکنون بیش از هزار اثر در زمینه داستان کوتاه توسط جوانان جمع‌‌آوری شده که حاوی مطالب جالبی بودند.

امیر گرامی به برگزاری کنگره شعر دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: از جوانان دعوت می‌کنیم تا در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعالیت کنند و اگر اثر توانمندی نیز داشته باشند برای انتشار اثرشان آن‌ها را حمایت خواهیم کرد، همچنین این عزیزان می‌توانند در همایش‌ها و جشنواره‌های مختلفی که در طول سال برگزار می‌کنیم نیز شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار