حماس: راهپیمایی «حق بازگشت بزرگ» تا تحقق اهداف خود ادامه می‌یابد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که راهپیمایی «حق بازگشت بزرگ» تا تحقق اهداف خود ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۲۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 06April 2018

حماس: راهپیمایی «حق بازگشت بزرگ» تا تحقق اهداف خود ادامه می‌یابدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جنبش حماس اعلام کرد: آحاد ملت فلسطین بر ادامه راهپیمایی حق بازگشت بزرگ و در هم شکستن محاصره تا تحقق اهداف آن تاکید دارند.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: مردم فلسطین که به مرزهای شرقی نوار غزه آمده‌اند، هرگز اجازه نخواهند داد که پروژه‌های به فراموشی سپردن مسئله فلسطین عملی شود و آن‌ها بر حقشان در برخورداری از آزادی و کرامت، تاکید دارند.

وی اظهار داشت: حفظ صلح‌آمیز بودن راهپیمایی‌ها توسط مردم، تبلیغات رژیم اشغالگر درباره این راهپیمایی‌ها را خنثی خواهد کرد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدهای رژیم صهیونیستی نمی‌تواند راهپیمایی‌ها را از مسیر خود منحرف کند و این تهدیدها مردم فلسطین را نمی‌ترساند.

همزمان با برگزاری راهپیمایی‌های «حق بازگشت بزرگ» در دومین جمعه متوالی، پنج شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق «جبالیا» واقع در نوار غزه زخمی شدند.

از جمعه گذشته تاکنون، 20 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان برگزاری راهپیمایی‌های حق بازگشت بزرگ به شهادت رسیده و 1492 نفر زخمی شدند که حال 46 نفر از آن‌ها وخیم است. 

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار