وصیت نامه شهید «غلامعلی فتاحی»:

آمریکا نوع تکامل یافته‌ی نفس اماره است

شهید «غلامعلی فتاحی» در بخشی از وصیت نامه خود آورده است:«نفس اماره را نابود کنید و در این راه امام و روحانیت مبارز و متعهد را راهنمای خویش قرار دهیم و به جرات می‌توانم بگویم که آمریکا نوع تکامل‌یافته‌ی نفس اماره است که امام او را شیطان بزرگ خوانده است.»
کد خبر: ۲۸۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ - 02May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، شهید «غلامعلی فتاحی» درسال  1346 در طغرالجرد از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد، دوران ابتدایی را با نمرات خوب به پایان رساند و دوره راهنمایی همراه با ایام انقلاب بود.

غلامعلی با شروع جنگ تحمیلی، در حالی که شانزده ساله بود به جبهه رفت و در فرودین سال 62 در عملیات والفجر 1 به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «غلامعلی فتاحی» می‌خوانیم؛

دشمنان انقلاب ما بی‌توجه به وجود شهادت در مکتب حیات بخش اسلام از هر طرف به ما هجوم آورده و بر جنایات خویش می‌افزایند و در این موقعیت طبقه‌ای حامی انقلابند و از انقلاب پاسداری می کنند.

بنابراین من می روم تا بار دیگر پاسداری از انقلاب را در بعدی دیگر آغاز کنم و در عاشوراهای تاریخ و در کربلای ایران در هنگام جهاد به آرزوی نهایی خویش برسم.

براستی من درس شهادت را از آموزگار خود حضرت امام حسین (علیه السلام ) آموخته ام و نمونه ی عینی این گونه شهادت ها را در دانشگاه های جنگ با چشمان خویش دیده‌ام پس به شما پدر و مادر مهربانم و همشهریان و دوستان می‌گویم که با آگاهی و شناخت کامل می‌روم.

پیام من به پدر و مادر گرامیم این است که در هر حال صبور بوده و خدا را شکر کنید که چنین افتخاری نصیب شما شده است. خواهران و برادرانم! شما ادامه دهندگان راستین راه شهیدان باشید و فقط به این بیندیشید که این دنیا فانی است و آخرتی بدون پایان در پیش است.

همشهریان و دوستان مهربان! مطمئن هستم که شما راه شهیدان را دنبال خواهید کرد و فقط یک چیز را به شما می‌گویم که نفس اماره را نابود کنید تا بر درون خویش راه یابید و به جرات می توانم بگویم که آمریکا نوع تکامل یافته‌ی نفس اماره است که امام او را شیطان بزرگ خوانده است. پس بکوشیم که نفس اماره را نابود کنیم و در جهت تکامل به سوی الله پیش رویم و در این راه امام و روحانیت مبارز و متعهد را راهنمای خویش قرار دهیم.

و من به جهاد فی سبیل الله روانه شدم تا پرچم اسلام را بر بزرگترین قلبه‌ی جهان برافراشته شود، گرچه خونم بر زمین ریخته شود. زیرا این خون در مقابل اسلام و قرآن هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار