سردار عبداللهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

همایش فرماندهان و معاونین بهداشت و درمان سپاه برگزار می‌شود

معاون بهداشت و درمان کل سپاه از برگزاری همایش فرماندهان سپاه و معاونین بهداشت و درمان سپاه با حضور وزیر بهداشت و نماینده ولی فقیه در سپاه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 09April 2018
همایش فرماندهان و معاونین بهداشت و درمان سپاه برگزار می‌شودسردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره برنامه تجلیل از فعالان بهداشت و درمان سپاه، اظهار داشت: معاون بهداشت و درمان کل سپاه به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، همایش فرماندهان سپاه و معاونین بهداشت و درمان سپاه را با حضور وزیر بهداشت و نماینده، ولی فقیه در سپاه برگزار می‌کند و طی آن از فرماندهان و معاونین بهداشت ودرمان نمونه سپاه تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: در این همایش که در هفته اول اردیبهشت برگزار خواهد شد، فرماندهان برتر در طرح امام رضا (ع) و کسانی که نسبت به موضوعات بهداشت و درمان و سلامت آحاد کارکنان سپاه و سربازان توجه داشتند، تجلیل می‌شوند.
 
سردار عبداللهی ادامه داد: همچنین در این همایش سه کارگاه تخصصی نیز در موضوعات تهدیدات سلامت، بیماری اسکلتی و عضلانی در ماموریت‌ها و پیشگیری از بیماری شغلی و نیز راه کار‌هایی که مرتبط با موضوع سلامت نیرو‌ها است، برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این همایش دکتر هاشمی وزیر بهداشت و حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به ایراد سخن می‌پردازند؛ البته از فرمانده کل سپاه نیز برای حضور و سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آمده که حضور وی قطعی نشده است.
 
انتهای پیام/۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها