امیر بابلی خبر داد؛

خرید تجهیزات پزشکی تولید داخلی در نیروی زمینی ارتش

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، گفت: برابر دستورالعمل به تمامی بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش ابلاغ شد از این پس خرید تجهیزات پزشکی باید از تولیدات داخلی صورت پذیرد.
کد خبر: ۲۸۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ - 11April 2018

خرید تجهیزات پزشکی تولید داخلی در نیروی زمینی ارتشبه گزارش دفاع پرس از زنجان، امیر شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح بخش های مختلف بیمارستان نیروی زمینی ارتش در زنجان، اظهار داشت: از این پس در بیمارستان های نیروی زمینی ارتش تجهیزات پزشکی با کیفیت تولید داخلی خریداری و استفاده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط بیمارستان های نیروی زمینی ارتش از نظر رسیدگی به مراجعه کنندگان، حضور تیم های پزشکی مجرب در کلینیک ها و بیمارستان ها بسیار مطلوب است.

امیر بابلی تاکید کرد: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی از سال گذشته نسبت به رسیدگی وضع معیشتی کارکنان گام های موثری را به ویژه در ارائه خدمات پزشکی، اعزام تیم های مجرب پزشکی به مناطق مختلف کشور که بیمارستان های نیروی زمینی در آنجا مستقر هستند و همچنین رسیدگی به بیماران خاص و در اختیار گذاشتن داروهای نایاب برداشته است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش بازسازی و نوسازی اماکن و بخشی از تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها یکی دیگر از برنامه های این اداره برشمرد.

وی در ادامه به موضوع شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: ارتش و نیروی زمینی در بیانیه ای که از سوی سلسله مراتب فرماندهی به تمامی یگان ها صادر گردید، تاکید کرد که کالا و تجهیزاتی که در داخل کشور تولید می شود و مورد نیاز است را خریداری و مصرف نمایند  و در واقع خرید کالاهای خارجی که مشابه ایرانی وجود دارد در ارتش ممنوع است.

امیر بابلی در پایان تاکید کرد: برابر دستورالعمل به تمامی بیمارستان های نیروی زمینی ارتش ابلاغ شد از این پس خرید تجهیزات پزشکی باید از تولیدات داخلی صورت پذیرد و ما باید این فرهنگ را نهادینه کرده تا در آینده نزدیک شاهد خرید و استفاده تجهیزات و کالاهای ایرانی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار