مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان اولویت اصلی برنامه‌هاست

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: اولویت اصلی برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است و در این راه به حمایت معنوی همه فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان نیازمندیم.
کد خبر: ۲۸۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ - 15April 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده نیروی انتظامی گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان:

در این جلسه سرهنگ جمشیدی گزارشی از اهم برنامه های در دست اقدام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در سال 97 با رویکرد تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت ارائه نمود و جهت انجام برنامه های مشترک اعلام آمادگی کرد.

وی اولویت اصلی برنامه های اداره کل را پیگیری ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان دانست و افزود: در این راه به حمایت معنوی همه فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان نیازمند هستیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان:

در ادامه سردار جاویدان نیز ضمن ضروری دانستن تلاش ها و برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده، برای هر نوع همکاری اعلام آمادگی کرد و گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس می بایست در اولویت کار رده های نظامی، انتظامی و فرهنگی استان قرار گیرد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به پاس تلاش های مجدانه سردار جاویدان در ساخت یادمان شهید گمنام ستاد فرماندهی انتظامی گلستان، تقدیم وی شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان:

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان:

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها